Premjeras su LSS atstovais aptarė studentams aktualius klausimus

Publikuota: 2013 m. kovo 9 d. šeštadienis

Šią savaitę Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius susitiko su Lietuvos studentų sąjungos (LSS) atstovais ir aptarė galimybes į Vyriausybės priemonių planą įtraukti studentų pateiktus pasiūlymus.

„Džiaugiuosi šiuo susitikimu su studentais, nes jame ne tik išgirdau konkrečias problemas, bet ir pasiūlymus, kaip būtų galima jas spręsti. Manau, kad dėl daugelio išsakytų minčių verta diskutuoti. Be to, kaip tik turėjau galimybę informuoti studentus, jog sieksime pagal specialią programą iš naujos 2014-2020 metų Europos Sąjungos finansinės perspektyvos lėšų renovuoti bent dalį studentų bendrabučių“, – teigė Ministras Pirmininkas.

Susitikime taip pat kalbėta apie studijų aukštosiose mokyklose finansavimą, valstybės užsakymo modelį, metodikos, kokiu būdu skirstomos lėšos universitetams, sukūrimą. Susitikimo dalyviai sutarė, jog LSS pateiktus pasiūlymus būtų galima svarstyti specialiose darbo grupėse, kurias kuruotų Švietimo ir mokslo ministerija (ŠMM), o į šias darbo grupes vertėtų įtraukti ir LSS atstovus.

Studentų tvirtinimu, rūpesčių studijuojantiesiems kelia išlyginamųjų studijų finansavimo klausimas. Pasak Ministro Pirmininko, pradėti diskusijas šiuo klausimu bus galima tik atlikus analizę ir skaičiavimus. LSS atstovai taip pat iškėlė klausimą dėl neformalių kompetencijų pripažinimo stojant į aukštąsias mokyklas ar jau studijuojat. Šis pasiūlymas, anot Vyriausybės vadovo, galėtų būti įtrauktas į ŠMM priemonių planą.

„Minėti pasiūlymai bus perduoti ŠMM, stengsimės, kad tarp šios institucijos ir studentų vyktų dialogas, o diskusijų metu būtų priimami sprendimai, tenkinantys abi puses“, – sakė premjeras.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »