Bankams laikas pagalvoti apie tai, kiek efektyviai dirba jų padaliniai, mat pusė klientų dažniau renkasi savitarną.
Bankams laikas pagalvoti apie tai, kiek efektyviai dirba jų padaliniai, mat pusė klientų dažniau renkasi savitarną. Tai rodo statistika, kurią skelbia Didžiosios Britanijos bankinis tinklas „Halifax“.
Bankomatus, kuriuose galima išsigryninti pinigus arba papildyti savo sąskaitą, galima įrengti ne tik banke, bet ir kitose vietose, pavyzdžiui, prekybos centruose. Be to, šiuolaikinės finansų institucijos siūlo bankus-kavines, bankomatus automobiliuose ir pan.
Atlikdami bankines operacijas klientai vis dažniau renkasi išmanųjį telefoną. 66 proc. internetinės bankininkystės operacijų atliekama mobiliuoju telefonu. Tik 10,3 proc. klientų finansinius klausimus sprendžia bankų padaliniuose. Be to, pusė iš jų, net ir užsukę į padalinį, renkasi ne personalo pagalbą, o savitarnos terminalą.
Taigi, bankų padaliniai vis dažniau tampa ne finansinių konsultacijų teikėjais, o skaitmeninių paslaugų priedais. Vis dėlto „Halifax“ atstovų nuomone, dar ne laikas visiškai atsisakyti bankų padalinių. Jų teigimu, bankinio sektoriaus ateitis – tai galimybės teikti paslaugas visais kanalais, kurie prieinami klientui.