Tinklaraštis „Mashable“ išrinko geriausius IT projektus

Publikuota: 2011 m. gruodžio 20 d. antradienis

Populiarus techninio pobūdžio tinklaraštis „Mashable“ išrinko geriausius 2011 metų IT rinkos projektus „Socialinės medijos“, „Technologijų“, „Verslo“ bei „Pramogų“ kategorijose.

Stambiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ išrinktas geriausiu socialiniu tinklu, aplenkęs konkurentus „Twitter“ ir „Google+“.

„Microsoft“ įkūrėjas Bilas Geitsas gavo premiją kaip metų verslo asmenybė. Analogiškos politikos srities premijos laureatu tapo JAV prezidentas Barakas Obama.

„Mashable“ įvertino net du JAV kompanijos „Apple“ kūrinius. Išmanusis telefonas „iPhone 4S“ pripažintas geriausiu 2011 metų išmaniuoju telefonu, o planšetė „iPad 2“ gavo „Geriausio metų prietaiso“ vardą. Tarp naujojo išmaniojo „Apple“ telefono konkurentų buvo „Samsung Galaxy II“ ir „Galaxy Nexus Prime“, „HTC Thunderbolt“ ir „Sensation“ bei „BlackBerry Bold 9900“ ir „Motorola Droid Razr“. „iPad 2“ atlaikė ir „Nintendo 3DS“ bei „Amazon Kindle Fire“ ir „Samsung Galaxy Tab 10.1“ konkurenciją.

Geriausiu mobiliesiems įrenginiams skirtu žaidimu pripažintas „Super Junior Shake“ – praėjusių metų lyderis „Angry Birds“ neišsaugojo savo pozicijos, nors ir pateko į finalininkų sąrašą. Be to, į finalą pateko „Cup the Rope“ žaidimas, sukurtas „ZeptoLab“.

Pačiu patraukliausiu mobiliuoju įrenginiu įvardytas „imo Instant Messenger“, o geriausia taikomąja programa planšetiniams kompiuteriams – „Flipboard“.

Vertindamas sėkmingiausius rinkodarinius 2011 metų IT sprendimus, Mashable“ įvertino judėjimo „NOH8 Campaign“ akciją, kurios rengėjai pasisako prieš JAV galiojantį draudimą tuoktis vienos lyties žmonėms.

Inovatyviausiomis socialiniuose tinkluose rinkodaros atžvilgiu pripažintos kampanijos „Coke“. Įdomiausiu prekės ženklu socialiniuose tinkluose pripažinta kompanija WWE. Pastaroji taip pat gavo premiją už geriausią digital kampaniją.

Geriausia 2011 metų muzikine paslauga pripažinta „Spotify“, aplenkusi „Pandorą“ ir „Rhapsody“, o geriausia vaizdo siužetų paslauga – svetainė „YouTube“, atlaikiusi „Netflix“, „Hulu“ ir kt. konkurenciją.

Iš viso nugalėtojus „Mashable“ rinko 28 kategorijose. Interneto naudotojai galėjo kasdien balsuoti už savo pamėgtus įrenginius, tinklalapius arba akcijas specialiai sukurtame portale. „Mashable Awards 2011“ nugalėtojai bus apdovanoti 2012 metų sausio 11 dieną Las Vegase vyksiančios parodos „Consumer Electronic Show“ metu organizuojamame renginyje „MashBash“.

Šaltinis: ria.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Pasklido gandai, jog CNN ketina įsigyti „Mashable“

Žiniasklaidos teigimu, kompanija CNN planuoja įsigyti tinklalapį „Mashable“. skaityti »