„Facebook“ tinkle atsirado „Billboard“ ir „American Express“ muzikinis puslapis

Publikuota: 2011 m. spalio 19 d. trečiadienis

Muzikos temomis rašantis žurnalas „Billboard“ ir kompanija „American Express“ drauge sukūrė ir socialiniame tinkle „Facebook“ paleido savo muzikinį puslapį.

Šiame puslapyje reklamuojami artimiausi koncertai, kuriuos remia „Billboard“ ir „American Express“. Su „American Express“ kortele čia galima įsigyti bilietų į renginius bei dalyvauti įvairiose akcijose. Puslapyje yra ir forumas, kuriame naudotojai gali diskutuoti įvairiomis muzikinėmis temomis.

Pirmąja specialia akcija tapo pasiūlymas įsigyti bilietų į grupės „Coldplay“ koncertą. Puslapio naudotojams siūloma užduoti muzikantams klausimų ir balsuoti už kitų asmenų klausimus. Geriausią klausimą atrinks ir grupei užduos žurnalo „Billboard“ redaktorius Tajus Kameris (Tye Comer). Geriausio klausimo autorius gaus du bilietus į koncertą ir galimybę patekti į renginio užkulisius.

„American Express Unstaged“ projekto dalis „Coldplay“ koncertas spalio 26 dieną įvyks Madride. Koncertą tiesiogiai transliuos „YouTube“. „Unstaged“ projektą „American Express“ ėmėsi įgyvendinti praėjusiais metais ir jau surengė grupių „Arcade Fire“, „The National“, „Duran Duran“ bei atlikėjos Alicia Keys koncertus.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha