Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Augant apsipirkimo internetu populiarumui, vis didesnę svarbą įgauna ir apsipirkimo patirtis bei pojūčiai. Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. Tokias tendencijas atskleidžia DPD grupės atliktas 18–25 m. europiečių etnografinis tyrimas.

Tyrimo duomenimis, 18–25 m. jaunimas internete ieško geriausių pasiūlymų ir kainos, o apsipirkti elektroninėse parduotuvėse juos skatina asortimento gausa. Visgi spartėjant gyvenimo tempui atsiranda ir daugiau nusivylimą keliančių veiksnių: ribotos galimybės individualizuoti paieškos procesą pagal asmeninius poreikius, reikalavimas perkant prisijungti, registruotis elektroninėse parduotuvėse, ribotas pristatymo ir apmokėjimo būdų pasirinkimas, siuntinio sekimas.

Pastebėta, kad didžiausias nusivylimas yra susijęs su nepristatytomis siuntomis ir pastangomis, kurių prireikia norint jas surasti ar grąžinti. Dėl to daugumoje šalių vis dažniau pirkėjai prekių grąžinti nesiryžta, nes tai reikalauja papildomo laiko, pastangų ir išlaidų. Taigi vienais pagrindinių lūkesčių tampa nemokamas ir patogus prekių grąžinimas bei galimybė valdyti pristatymo laiką. Tokiu atveju siuntų atsiėmimo-išsiuntimo punktai tampa patogiu būdu, nes suteikia galimybę pasirinkti patogią vietą, o prekės atsiėmimo laikas nėra ribojamas.

Anksčiau atliktas DPD tyrimas tai patvirtina – kone visiems pirkėjams (98 proc.) bent iš dalies svarbu, kokius prekių pristatymo būdus jie gali pasirinkti. Perkantiems elektroninėse parduotuvėse už šį kriterijų svarbiau tik prekių pristatymas laiku.

Etnografinio tyrimo metu atlikta 40 giluminių interviu su Europos šalių gyventojais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

28,6 proc. Lietuvos interneto naudotojų perka internetu arba internetinėse parduotuvėse

Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1 002 15–74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų. skaityti »