77 proc. paauglių net vasarą neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono

Publikuota: 2016 m. birželio 28 d. antradienis

Vyresniųjų klasių moksleiviai aktyviai naudojasi įrenginiais ir mokslo metais, ir per atostogas. Remiantis „Kaspersky Lab“ duomenimis, 73 proc. 14–16 metų paauglių neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono, o 49 proc. negali be socialinių tinklų.

Be to, daugumą įprastų veiksmų vyresniųjų klasių moksleiviai stengiasi perkelti į skaitmeninį pasaulį. 49 proc. paauglių mieliau ieško pramogų tinkle, tik 13 proc. linkę ieškoti laisvalaikio veiklos ne internete. Kiti vienodai aktyviai ieško informacijos tokiai veiklai tinkle ir už jo ribų.

Paaugliai dažnai laisvalaikiu naudojasi išmaniuoju telefonu: pavyzdžiui, pusė jų (48 proc.) žaidžia žaidimus realiuoju laiku ir klausosi muzikos tinkle (51 proc.). Tik 14 proc. mieliau renkasi paprastus žaidimus ir 17 proc. klausosi tikro garso muzikos arba naudojasi tradiciniais tam skirtais įrenginiais.

Susisiekti su draugais paaugliai vis dažniau renkasi tinklą: 43 proc. mieliau bendrauja internetu ir tik 19 proc. renkasi realius susitikimus ir gyvą bendravimą. Kalbant apie mokslus, ieškodami reikalingos informacijos, 39 proc. paauglių jungiasi prie interneto, tik 21 proc. jos ieško kitur.

Pasitelkę mobiliuosius įrenginius jaunieji naudotojai gali prisijungti prie interneto bet kuriuo paros metu, ir jie nepraleidžia šios progos. Tėvams dėl to neramu. Taigi, beveik pusė suaugusiųjų (48 proc.) pasakojo, kad jų vaikai nesiskiria su telefonu net valgydami, 86 proc. guodėsi, kad paaugliai ima telefoną ir į lovą.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »