Vokietijos sportinės aprangos ir inventoriaus gamintoja „Adidas“ nusprendė, kad XXI amžiuje privalu sekti tuo, ką diktuoja laikas, ir neapsiriboti tradicine produkcija, o kurti šiuolaikiškus produktus, papildytus elektroniniais komponentais.
Vokietijos sportinės aprangos ir inventoriaus gamintoja „Adidas“ nusprendė, kad XXI amžiuje privalu sekti tuo, ką diktuoja laikas, ir neapsiriboti tradicine produkcija, o kurti šiuolaikiškus produktus, papildytus elektroniniais komponentais. O geriausias stimulas imtis tokių sprendimų – be abejo, vis dar sklandanti pasaulyje olimpinė dvasia.
Vienu iš tokių produktų pavyzdžių tapo sportiniai bateliai „adiPower Barricade“, kurie po visų transformacijų pervadinti „Social Media Shoe“. Sportbačiai turi mažytį „Arduino“ kontrolės įrenginį bei išorinį LCD ekraną, į kurį siunčiami pranešimai iš tinklaraščių tinklo „Twitter“. Tam gamintojai panaudojo „Twitter API“ instrumentą. Be skystųjų kristalų ekrano, sportiniai bateliai „Social Media Shoe“ išsiskiria galinėse juostelėse įmontuotas diodines lempeles, kurios valdomos nuotoliniu pultu.
Šiuo metu naujasis produktas pristatomas tik „Adidas“ kompanijoje, ir bateliai susieti su kompanijos „Twitter“ paskyra. Tačiau įmonė neketina pamiršti šio projekto – 2016 metais „Adidas“ planuoja imtis tokių batelių masinės gamybos.
Žiūrėti vaizdo klipą >>>