„Cosmopolitan“ ir „Marie Claire“ pristatė savo kanalą „YouTube“

Publikuota: 2012 m. balandžio 16 d. pirmadienis

Penki korporacijos „Hearst“ moterų žurnalai – „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Harper’s Bazaar“, „Seventeen“ ir „Real Beauty“ – „YouTube“ pristatė savo kanalą „Hello Style“.

Balandžio 12 d. pasirodė internetinio kanalo anonsas, o jis oficialiai paleistas balandžio 15 dieną. „Hello Style“ bus rodomi filmukai, susiję su spausdintais žurnalų tekstais ir juos papildantys. Pavyzdžiui, jau pasirodė kelios „Marie Claire“ straipsnio „Stambi mergina lieknuolių pasaulyje“ vaizdo versija, anonsuotas filmukas „Seksas ar purvas“ pagal „Cosmopolitan“ temą.

Mažėjant pajamų iš spausdintos reklamos tikimasi kanalu pritraukti daugiau reklaminių lėšų, praneša „AdWeek“ cituodama „Hearst“ vadovybę. „YouTube“ vadovybė „Hearst“ skyrė 10 mln. dolerių kanalui plėtoti. Iš viso „YouTube“ medijų kompanijoms savo kanalams kurti ir plėtoti skyrė 100 mln. dolerių. Be to, „YouTube“ taip pat siekia atkreipti reklamdavių dėmesį.

Gegužės 1-ąją „Hearst“ paleis dar vieną „YouTube“ kanalą – žurnalo „Car and Driver“ („Automobilis ir vairuotojas“). Jame planuojama rodyti realybės šou stiliaus filmukus – gatvės lenktynininkų rungtynes ir kitus automėgėjų siužetus.

Amerikiečių spaudos korporacijai „Hearst“, be minėtų žurnalų, priklauso dešimtys laikraščių, tarp jų – „Houston Chronicle“ ir „San Francisco Chronicle“, kelios televizijos kompanijos, tarp jų – „Hearst Television Inc.“, interneto svetainės.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Asus“ išleido robotą šeimai

Japonų bendrovė „Asus“ pristatė namų robotą „Zenbo“, kuris pravers ir suaugusiesiems, ir vaikams. skaityti »

Elektroninė urna prikels mirusiuosius naujam gyvenimui

Bendrovė „Bios Urn“ sukūrė elektroninę urną „Bios Incube“, kurioje mirusiojo pelenai tampa augalo maistu. skaityti »

Nori pasikalbėti – pridėk pirštą prie ausies

„Samsung“ priklausanti Pietų Korėjos įmonė „Innomdle Lab“ kuria išmanųjį laikrodį, kurį dėvėdamas žmogus galės paskambinti telefonu tiesiog pridėjęs prie ausies pirštą. skaityti »

„MasterCard“ sukūrė programą robotui padavėjui

„MasterCard“ pristatė pirmą komercinę programą, skirtą robotui androidui „Pepper“. Naudodamasis ja, robotas taps paslaugiu padavėju. skaityti »

Šunys paramą priims mokėjimo kortelėmis

„Blue Cross“ šunims pasiuvo liemenes su įdiegtu bekontakčiu „PayPal“ kortelių skaitytuvu. skaityti »

Langai bus gaminami iš permatomos medienos

Profesoriaus Liangbing Hu vadovaujama grupė atrado būdą, kaip paversti medieną visiškai permatoma pašalinant iš jos ligniną. skaityti »

Šunys irgi kelia nuotraukas į „Facebook“

„Pedigree“ sukūrė fotografuojančią liemenę šunims „The Posting Tail“, kuri fotografuoja vaizdus tuomet, kai šuo ima smarkiai vizginti uodegą. skaityti »

Tėvai galės sekti vaikams pasakas nebūdami šalia

Korėjiečių įmonė „Samsung“ nusprendė padėti tėvams, grįžtantiems vėlai iš darbo ar dažnai būnantiems komandiruotėse, palaikyti artimesnį ryšį su vaikais. skaityti »

Daugiausia uždirbančių vadovų sąrašo viršuje – gydytojas

JAV gydytojas Patrikas Sun Šiong 2015 metais tapo daugiausiai uždirbančiu vadovu JAV. skaityti »

Kinė humanoidė nustebino grožiu

Kinijos mokslo ir technologijų universitete Hefėjuje oficialiai pristatytas moteriškos išvaizdos robotas „Jiajia“. skaityti »