„Google“ gavo milijoninį prizą už reklamą apie Dalai Lamą

Publikuota: 2013 m. sausio 18 d. penktadienis

„Google“ kūrybinė laboratorija (Google Creative Lab) pelnė leidinio „USA Today“ prizą už originaliausią spaudos reklamą. Pagrindinis konkurso prizas – galimybė publikuoti reklamą leidinyje „USA Today“ už milijoną dolerių.

Laimėjo vaizdo susitikimų socialiniame tinkle „Google+“ (Google+ Hangout) paslaugos reklama. Reklamoje buvo išspausdinta naujiena, kad Tibeto lyderis tremtyje Dalai Lama negalėjo atvykti į Desmondo Tutu, Nobelio taikos premijos laureato, 80 metų jubiliejų, nes Pietų Afrikos valdžia jam neišdavė vizos. Laikraštinė naujiena buvo neva ištaisyta raudonu rašikliu: žodžiai „negalėjo atvykti“ buvo ištaisyti į „prisijungė“, taip pat prie teksto buvo prirašyti žodžiai „pasitelkiant vaizdo susitikimą“. Reklama užėmė visą laikraščio „The New York Times“ puslapį.

2011 metų spalį „Google+ Hangout“ iš tikrųjų surengė Dalai Lamos ir Desmondo Tutu vaizdo susitikimą. Susitikimo įrašą galima rasti „Google“ vaizdo priegloboje „YouTube“. Iki šiol jį pasižiūrėjo daugiau nei 70 tūkst. žmonių. Dalai Lama prisijungė prie socialinio tinklo „Google+“ likus kelioms dienoms iki šio įvykio.

Dienraštis „USA Today“ yra antras pagal tiražą leidinys JAV po „The Wall Street Journal“. Kasdien išeina daugiau nei 1,8 mln. egzempliorių. Originaliausios reklamos konkursas surengtas minint leidinio 30-metį.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »