HP sustiprino pozicijas kompiuterinių žaidimų rinkoje

Publikuota: 2006 m. spalio 4 d. trečiadienis

„Hewlett-Packard”

Pasaulinė IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard“ (HP) paskelbė įsigijusi galingus ir stilingus žaidimų kompiuterius gaminančią bendrovę „VoodooPC“. Šis sandoris leis sustiprinti HP pozicijas kompiuterinių žaidimų rinkoje.

Kompiuterinių žaidimų sistemoms kurti HP Asmeninių įrenginių grupėje (PSG) bus sudarytas atskiras padalinys, o „VoodooPC“ bendrovės bendrasavininkiai Raulas Sudas (Rahul Sood) ir Ravi Sudas (Ravi Sood) taps šio padalinio vyriausiuoju technologu ir strategijos vadovu.

„HP iki šiol pirmavo dviejose kompiuterinių žaidimų srityse – kuriant galingas darbo stotis žaidimų kūrimui bei tarnybines stotis internete žaidžiamiems žaidimams“, - teigė Asmeninių įrenginių grupės rinkodarės vadovė Baltijos šalims Evelina Rimkienė.

Jos teigimu, „VoodooPC“ patirtis kuriant žaidimams skirtus kompiuterius leis sustiprinti HP pozicijas teikiant produktus galutiniams vartotojams – žaidimų entuziastams.

„Galingų ir suasmenintų kompiuterių laisvalaikiui ir pramogoms kūrimas buvo
„VoodooPC“ aistra. Vartotojai gali ir toliau tikėtis aukščiausios klasės įrenginių, pritaikytų kiekvieno asmeniniams poreikiams“, - teigė „VoodooPC“ įkūrėjas Raulas Sudas.

HP būsimus žaidimų kompiuterius ketina pardavinėti su prekės ženklu „VoodooPC“. Bus išlaikytas ir bendrovės sukurtas produktų platinimo kanalas, pardavimo ir palaikymo sistemos.

Vartotojų elektronikos asociacijos (Consumer Electronic Association) duomenimis, praėjusiais metais vien Jungtinėse Valstijose kompiuterinių žaidimų entuziastai šioms pramogoms išleido daugiau kaip 20 milijardų JAV dolerių (54 mlrd. litų). Palyginimui, kino teatrų pajamos šalyje sudarė 9 milijardus (24,7 mlrd. litų), o vaizdo įrašų nuomotojų – 7 mlrd. JAV dolerių (18,9 mlrd. litų).

Šaltinis: HP
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »