HP technologijos padėjo įkvėpti gyvybę filmo „Madagaskaras 3“ vaizdams ir veikėjams

Publikuota: 2012 m. birželio 13 d. trečiadienis

Kas gimsta, kai galingos HP technologijos veikia išvien su genialiosiomis „DreamWorks Animation“ kūrybos mūzomis? Nepaprastai didingos trimatės „Madagaskaras 3“ masinės scenos su tūkstančiais unikalių veikėjų. Žibantys, tviskantys ugnies efektai ir tikroviškos panoramos.

HP technologijos padėjo „DreamWorks“ animatoriams susidoroti su meniniais iššūkiais.  „Madagaskaras 3“ filmą sudarė daugiau nei 120 tūkst. kompiuterių sugeneruotų kadrų, Jiems sukurti naudota daugiau nei 200 didelio našumo HP darbo stočių, tinklų, „blade“ serverių įranga, padėjusi apdoroti 200 terabaitų (maždaug 200 tūkst. gigabaitų) duomenų, o vaizdams generuoti iš viso prireikė per 65 mln. darbo valandų.

Tai pirmasis „Madagaskaro“ serijos filmas, sukurtas 3D formatu. Pirmasis buvo išleistas 2005 metais ir kartu su savo 2008-ųjų tęsiniu visame pasaulyje surinko 1,1 mlrd. JAV dolerių.

Žiūrovai netrukus galės patys įsitikinti, kaip visa ši statistika atsispindi ekrane: 3D vaizdo „Madagaskaras 3“ (angl. „Madagascar 3: Europe's Most Wanted“) Lietuvos kino teatruose pasirodys jau birželio 15 dieną.

Technologijų inovacijos – novatoriškai animacijai

„DreamWorks“ pasinaudojo tokiomis HP technologijomis, kaip „HP Converged Infrastructure“, HP Z darbo stotimis, HP tinklų ir serverių sprendimais bei skaitmeniniais generavimo ištekliais, kad sukurtų itin gyvą ir detalių gausų animacinį filmą.

„Turime tikslą sulig kiekvienu filmu plėsti savo kūrybines ribas ir įpūsti gyvybės istorijai, kurią parodysime auditorijai, – teigė Edas Leonardas, „DreamWorks Animation“ vykdomasis technologijų direktorius. – HP technologijos suteikia mūsų menininkams galimybes išplėsti ribas ir susitelkti į nuostabių 3D animacijos potyrių kūrimą“.

„DreamWorks Animation“ pasitelkė HP technologiją viso filmo sukūrimo darbams – nuo eilinių, kasdienių užduočių, iki itin detalizuotų animacinių scenų kūrimo bei daugybės duomenų, reikalingų sugeneruoti vaizdus, apdorojimo. Jau dešimtmetį HP technologijos talkina „DreamWorks“ kuriant savo novatoriškus animacinius filmus, tokius kaip „Šreko“ serija, „Kaip prisijaukinti slibiną?“, „Kung Fu Panda“ ir „Kung Fu Panda 2“ bei „Batuotas katinas“.

Kurdami filmą „Madagaskaras 3“, menininkai, naudodami daugiau nei 200 didelio našumo HP Z800 darbo stočių, sukūrė įvairias, labai sudėtingas, gyvas aplinkas, kurios filme gali egzistuoti iš dalies ypatingų HP darbo stočių su keliais procesoriais galių dėka. Animatoriai šiais kompiuteriais sutvėrė viską šiame filme – nuo veikėjų iki sudėtingų ugnies bei detalizuotų minios efektų.

Taikyta ir „HP DreamColor“ technologija, kuri padėjo išlaikyti tikslias ir pastovias spalvas spaudiniuose, monitoriuose bei didžiajame ekrane.

„HP ProLiant BL460c blade“ technologijos serveriai buvo išdėstyti keturiuose atskiruose generavimo centruose, įsikūrusiuose JAV bei Indijoje ir kritiniais filmo gamybos etapais suteikė reikalingos galios. Šiais serveriais buvo apdorota 200 terabaitų duomenų bei generuojami animaciniai vaizdai. Tam prireikė iš viso 65 mln. darbo valandų.

„DreamWorks“ naudojosi ir HP tinklų sprendimais – HP 12500, 5800 bei 6120 serijų komutatoriai,  „HP Networking Intelligent Management Center“ ir „HP Intelligent Resilient Framework“ pagerino tinklo veikimą, suteikė galimybes paprastai, viename ekrane valdyti animacijos studijos 10G tinklą. „HP IBRIX X9720 Network Storage System“ duomenų saugykla patenkino „DreamWorks“ poreikius nestruktūruotiems duomenims bei suteikė potencialo plėtrai.

„HP Enterprise Services Flexible Hosted Rendering“ sprendimas „DreamWorks“ leido pasinaudoti didelio našumo kompiuteriniais resursais ir prireikus gauti papildomos galios. 12 proc. „Madagaskaras 3“ filmo vaizdų buvo sugeneruota kompiuterijos debesyje.

„DreamWorks Animation“ taip pat naudojosi HP Valdomomis spausdinimo paslaugomis (angl. „HP Managed Print Services“), kad supaprastintų spausdinimo ūkio valdymą ir padidintų produktyvumą kuriant „Madagaskaras 3“.

„HP Z darbo stotys įgalina „DreamWorks“ kūrėjus pateikti viso pasaulio auditorijai animacijos inovacijas, – sakė Jeffas Woodas, HP Komercinių sprendimų verslo padalinio pasaulinės rinkodaros viceprezidentas. – HP skiria daug dėmesio turinio ir pramogų kūrėjams bei toliau dirbs kartu su lyderiais, tokiais kaip „DreamWorks“, kad  suvoktų pramonės poreikius ir galėtų pasiūlyti technologijų inovacijas“.

„Madagascar 3“ faktai

  • Filmui sukurti prireikė daugiau nei 120 tūkst. individualių kompiuteriu sukurtų kadrų.
  • Didingoje cirko veiksmo epizode  yra pavaizduota didžiausia ir labiausiai detalizuota visoje „DreamWorks“ kūrybos istorijoje minia. Joje – daugiau nei 5000 individualių veikėjų. Scenoje taip pat panaudoti keli specialieji efektai – miglos, kibirkščiavimo, žėrėjimo, ugnies bei lietaus. Jai sukurti prireikė 1,6 mln. generavimo valandų.
  • Žvilgsnio į praeitį epizode naudojami didžiuliai ugnies efektai, priartinti itin detalizuotos minios kadrai, kuriems reikėjo 2,8 mln. generavimo valandų.
  • Kitame epizode, pavadinimu „Bėgant į traukinį“, maždaug 1200 eurų išmetama į orą.
  • Filme vaizduojamo Manheteno kontūruose iš pradžių nebuvo naujojo Pasaulinės prekybos centro, tačiau niujorkietis „DreamWorks“ darbuotojas, apsilankęs toje vietoje, buvo nustebintas, kad pastatas jau iš dalies baigtas ir paprašė įdėti jį filmą.
  • Jaguarės Gia blakstienos turi 96 galimus judėjimo takelius.
  • Liūtas Aleksas turi daugiau nei 2000 atskirų valdiklių, kuriais animatoriai gali jam suteikti bet kokią įsivaizduojamą pozą.
  • Kiekvienas veikėjas masinėse scenose turi po tris skirtingus galimus kūnus, 6 galimas galvas ir įvairiausias aprangos galimybes – tai leidžia sukurti daugiau nei 19 mln. unikalių veikėjų kombinacijų. Beje, Niujorko miesto ribose gyventojų skaičius tik šiemet pasiekė 19 milijonų.
  • Monako scenoje buvo 2393 pastatai sudaryti iš 42 skirtingų modelių, iš kurių dauguma turėjo po tris variacijas. Dauguma pastatų buvo kombinuoti ir su kitais grafikos modeliais, tokiais kaip kėdės, krūmokšniai, vazonai bei kiti objektai.
  • Filmo ištrauka: http://youtu.be/aamLd4jqqu0.

 

 

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »