JAV buitinės elektronikos gamintojų asociacijos duomenimis, iš 96 milijardų dolerių, pernai metais išleistų įvairiai buitinei elektronikai įsigyti, didesnę pusę – apie 55 milijardus – išleido moterys.
JAV buitinės elektronikos gamintojų asociacijos duomenimis, iš 96 milijardų dolerių, pernai metais išleistų įvairiai buitinei elektronikai įsigyti, didesnę pusę – apie 55 milijardus – išleido moterys.
Panašu, kad daugelis parduotuvių nebuvo pasirengusios pardavinėti elektroniką moterims, teigia asociacija. Trys ketvirtadaliai apklaustų „gražiosios lyties atstovių“ skundėsi pardavėjų dėmesio stoka, atsainiu ar globėjišku požiūriu į pirkėjas.
Apie 40 proc. apklaustų moterų pareiškė, kad pardavėjai daug geriau elgdavęsi, kai damą lydėdavęs vyriškis. „Pardavėjai kažkodėl mano, kad moterys nieko nesupranta elektronikoje, todėl man nesako to, ką pasiūlytų mano vyrui, jei šis būtų su manimi. Dar skaudžiau dėl to, kad jei šalia yra vyras, pardavėjas bendrauja iš esmės tik su juo, o į mane nekreipia dėmesio“, – sakė viena iš apklaustų pirkėjų Brenda Majers.
Pagal kitą, prieš porą savaičių paskelbtą ataskaitą, tik vienas procentas moterų mano, kad elektronikos gamintojai ją projektavo atsižvelgdami į tai, jog ja naudosis moterys. Pernai spalio mėn. „Rockbridge Associates“ atlikto tyrimo duomenimis, apie 75 proc. visų pirkimų atlieka moterys, tad elektronikos pardavinėtojų nepasirengimas verčia susimąstyti. Kai kurios elektronikos kompanijos jau šiandien suvokė, kad atsižvelgimas į moterų skonį gali gerokai praplėsti turimą rinkos dalį ir pakelti pelningumą.
Pavyzdžiu galėtų būti kompanija „Sharp“, jau prieš porą metų išleidusi plokščiaekranių televizorių „Aquos“ seriją. Visuose serijos modeliuose buvo akcentuotas korpuso linijų aptakumas, o valdymo mygtukai apskaičiuoti švelnesniems paspaudimams.