Šiandien pagrindine virtualios realybės varomąja jėga yra kompanija „Oculus VR“. Būtent ji padėjo Samsung sukurti „Gear VR“, leidžiantį „Galaxy Note 4“ savininkams pasinerti į virtualią realybę, tačiau nepertraukiamas seansas gali trukti iki 25 minučių.
Šiandien pagrindine virtualios realybės varomąja jėga yra kompanija „Oculus VR“. Būtent ji padėjo „Samsung“ sukurti „Gear VR“, leidžiantį „Galaxy Note 4“ savininkams pasinerti į virtualią realybę, tačiau nepertraukiamas seansas gali trukti iki 25 minučių. Telefonas neskirtas tokiai apkrovai, todėl po minėto laiko gali perkaisti ir smarkiai sulėtėti.
Tiesa, daug didesne problema gali tapti pasirodymas serijinių virtualios realybės produktų, kurie negalėtų įveikti vadinamosios jūros ligos, kai vaizdas nespėja paskui vartotojo galvos judesius, teigė „Oculus VR“ vienas iš įkūrėjų Brendan Iribe, rašo portalas „CNet“.
Būtent kovai su vaizdo užlaikymais ir buvo nukreiptos didžiausios „Oculus Rift“ kūrėjų pastangos. Problemos konkurentų produkcijoje vis tik gali rimtai sugadinti visų virtualios realybės įrenginių reputaciją. „Oculus VR“ savo sprendimus netgi demonstravo Sony atstovams, kad jie savo konkuruojantį produktą – „Project Morpheus“ – padarytų ne mažiau tobulą, kaip ir „Oculus Rift“.
Vartotojams skirta šalmo „Oculus Rift“ versija rinkoje gali pasirodyti jau po kelių mėnesių, prisipažino „Oculus VR“ atstovai. Antra vertus, visa ekosistema dar tik pradeda formuotis.
Pavyzdžiui, dabartiniai sprendimai negali virtualioje erdvėje realistiškai atvaizduoti žmogaus kūno ir jo rankų. Aišku, „Oculus VR“ neketina žmonių aprengti specialiais kostiumais. Dar daugiau, ateities virtualios realybės įrenginiai turėtų nesiskirti nuo šiandien mums įprastų saulės akinių.
„Oculus VR“ ragina stambias kompanijas neskubėti rinkai siūlyti įvairių virtualios realybės įrenginių, kadangi rinkoje jau yra pavyzdžių, kai šios klasės produktai vartotojų buvo atstumti. Dabar svarbu yra neleisti padaryti didelių klaidų, o tai leis pasiekti tik nuoseklus ir atidus darbas.