
Vienoje Čilės moteriškų drabužių parduotuvėje pasirodė nauja prekė – moteriškos kelnaitės „Monika Levinski“, kurioms atsiradus vitrinoje, pasak parduotuvės savininko, prasidėjo tikras pirkėjų bumas.
Pagrindinė naujųjų kelnaičių ypatybė – speciali anga tam tikroje gaminio vietoje, jas mūvinčioms „palengvinanti gyvenimą“ tam tikrose situacijose. Gaminio reklamoje teigiama, kad jas pirkti rekomenduojama toms, kurios „visada pasirengusios“. Kam pasirengusios – suprantama, nepatikslinama.
„Monikos Levinski“ gamintojas Abrahamas Kuncar Rabah teigia, kad gaminį taip pavadino ne tik norėdamas patraukti pirkėjų dėmesį, bet ir juos pralinksminti. Atrodo, tai padaryti jam tikrai pasisekė, nes turistai, pamatę gaminį vitrinoje, paprasčiausiai kraustosi iš proto. Jie net fotografuojasi greta jomis mūvinčių manekenų, filmuoja vaizdo kameromis. Bent jau taip interneto žiniasklaidai tvirtina pats verslininkas.
A.K.Rabah teigia, kad kelnaites „Monika Levinski“ dažniau perka vyrai, negu moterys. Jo nuomone, vyrai jas įsigyja dovanoms, nes jiems patinka ir gaminio dizainas, ir pavadinimas. Jis taip pat nepasikuklina pasakyti, kad „moterys kelnaites galės mūvėti naktį ir… panaudos pagal paskirtį“.