Kviečiama išbandyti „Google“ reklamą

Publikuota: 2012 m. birželio 13 d. trečiadienis

Verslininkai, ieškodami kelių pritraukti daugiau klientų ir padidinti savo pardavimą, išbando įvairius reklamos būdus. Vienas jų, vis labiau Lietuvoje populiarėjantis, – „Google“ reklama. Tačiau dažnai įmonių vadovams kyla klausimas – kiek tokia reklama kainuos ir ar atneš apčiuopiamos naudos, nes anksčiau išbandytos įvairios reklamos formos dažnai neatneša norimų rezultatų.

„Reklama paieškos tinkle yra vienas efektyviausių būdų verslininkams pranešti apie save tikslinei rinkai. Tai ypač aktualu toms įmonėms, kurios turi ribotą reklamos biudžetą ir už įdėtus pinigus nori gauti kuo didesnę naudą, nes išlaidas galima lengvai kontroliuoti ir savo pasiūlymus teikti siaurai auditorijai – tik tai, kuri jau yra susidomėjusi tam tikromis prekėmis ar paslaugomis", – sako „Google“ reklamos administravimo paslaugas teikiančios agentūros „GoOnline“ atstovas Mindaugas Stankus.

Kitas dažnai iškylantis klausimas, ar įmonei tinka tokia reklama, ypač jei ji neparduoda jokių prekių ar paslaugų internete. „Tokia reklama sėkmingai gali pasinaudoti įvairių verslo šakų kompanijos, nes šiais internetinio pasaulio laikais, potencialus klientas, sugalvojęs įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą, pirmiausia ieško informacijos internete, radęs jį dominantį pasiūlymą susisiekia su pardavėju", – aiškina Mindaugas Stankus.

Populiarindama savo reklamos tinklą Lietuvoje „Google“ per savo partnerius ir „AdWords“ reklamos valdymo specialistus siūlo išbandyti šį reklamos būdą nemokamai ir suteikia klientams 300 Lt nuolaidos kuponus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »