„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole.
Bendrovė „Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole.
JAV Nacionalinės futbolo lygos ir „Microsoft“ vadovai renginyje „Ateities futbolas“ aptarė futbolo populiarinimo technologijų galimybes.
Savo koncepciją „Microsoft“ pademonstravo parodydama įspūdingą papildytosios realybės akinių „HoloLens“ vaizdo reklamą. Filmuke futbolo sirgaliai stebi žaidimą kambaryje ant desertinio staliuko, o virtualios futbolininkų kopijos įsiveržia į kambarį išlauždamos sienas.
Kol kas visa tai – tik fantastika. „Microsoft“ dar teks paruošti „HoloLens“ versiją, skirtą programinės įrangos gamintojams, kurie parengs galutinį produktą. Kada tai įvyks, kol kas neaišku.
„Microsoft“ jau pristato Nacionalinei futbolo lygai savo paslaugas, siūlydama trenerių būstinei savo planšetes „Surface Pro 3“. Su jais komandų žaidėjai per pauzes gali peržiūrėti žaidimo pakartojimus. Sirgaliams siūloma programa, skirta „Xbox One“, kuri pateikia žaidimo statistiką – kiekvieno žaidėjo ėjimus, greitį ir pan.
Kažkada galbūt futbolas tikrai bus transliuojamas pirmuoju asmeniu, kai kiekvieno futbolininko šalme bus įtaisyta vaizdo kamera.