Automobiliai, pasirodo, gaminami ne tik Vokietijoje, Prancūzijoje ir JAV, bet taip pat Olandijoje, Šveicarijoje ir net Monako kunigaikštystėje.
Pirmasis klausimas, išgirdus frazę „Izraelio automobilis“ turbūt būtų: „O ar toks yra?“. Pasirodo, yra. Be to, savo automobilius gamina Olandija, Šveicarija ir net Monako kunigaikštystė. Neseniai žurnalas „Forbs“ paskelbė naują „iki šiol negirdėtų automobilių“ reitingą. Jame atsirado vietos ir rusams.
Olandijoje gaminamas savos konstrukcijos automobilis „Spyker“. Egzistuoja jis jau 108 metus – ilgiau nei Mersedesas, Volkswagen ar BMW.
Šiandien Spyker – automobilis išrinktiesiems. Per pastaruosius 6 metus buvo pagaminti iš viso 56 šios markės automobiliai. Neseniai įmonė atidarė savo firminį saloną Maskvoje, kur 4 iš penkių Rusijai skirtų automobilių buvo parduoti dar iki oficialaus automobilio pristatymo. Vienos mašinos kaina siekė 300 tūkst. eurų. Kitais metais Spyker pateiks rinkai naują modelį – „D12 Peking-to-Peris“, slepiantį savyje 500-ų arklio galių variklį.
Panašių automobilių gamintojų Europoje gana daug: šveicarai gamina „Leblanc“ ir Mirabeau (650 tūkst. JAV dolerių), ispanai – Tramontana ( 12 automobilių per metus). Na, o Monako įmonė Venturi savo elektromobilį Fetish parduoda ne tik Europoje, bet JAV ir Japonijoje. Šis modelis kainuoja „tik“ 580 tūkst. JAV dolerių.
Savo automobilius nuo 1966 metų gamina net Izraelis, nors dauguma šių automobilių naudojama kariuomenėje.
Į nežinomų automobilių gamintojų sąrašą pateko Indijos bei Rusijos įmonė „ZIL“. Žinoma čia kalbama ne apie sunkvežimius, o limuzinus. Būtent lengvuosius limuzinus nuo 1936 metų gamina ši įmonė. Jų paslaugomis naudojosi Stalinas, saugumo vadovas Berija ir kiti buvusios Tarybų Sąjungos lyderiai.