Steve'as Wozniakas lietuvius skatins į inovacijas žvelgti kūrybiškiau

Publikuota: 2013 m. balandžio 13 d. šeštadienis

Naujų technologijų plėtrai įgavus iki šiol neregėtą pagreitį, atrodo, jog viskas, ką galima išrasti, jau išrasta, o tuos išradimus beliko tik patobulinti. Tačiau norint tapti išskirtiniu produktu rinkoje, reikia eiti dar nepramintu keliu.

Kas bendra tarp tokių kompanijų, kaip „Apple“, „Facebook“ ar „Amazon.com“? Prie visų jų sėkmės gerokai prisidėjo ir kūrybiškumo skatinimas kompanijų viduje. Būtent apie kūrybiškumo svarbą technologijų ir inovacijų pasaulyje progreso konferencijoje „LOGIN 2013“ dalinsis vienas iš kompanijos „Apple“ įkūrėjų Steve'as Wozniakas.

S. Wozniako nuomone, žmogus yra kūrybos elementas, o technologijos – tik įrankis. Jis spėja, jog artimiausioje ateityje didžioji inovacijų banga kils iš ten, iš kur niekas nesitiki – iš jaunų vizionierių, kurie nėra supančioti korporacijų reglamentais, ir kurie dar nežino, ką jie turi pasiekti. S. Wozniako manymu, inovacijos negali gimti vakuume: „Daugelio revoliucijas sukėlusių kompanijų, kuriomis žmonės žavisi iki šiol, pradžių pradžia buvo bendraminčių studijų draugų apjungtos jėgos. Tai yra įrodymas, kad novatoriai kuria vedini asmeninių siekių – tada gimsta geriausi pasaulyje projektai ar produktai“.

Kalbėdamas apie kūrybiškumą inovacijose, Silicio slėnio legenda Steve'as Wozniakas pabrėžia, jog kūrėjai kiekviename žingsnyje turi mažiau galvoti apie naudą ar pelną, bet daugiau gilintis, ko žmonėms reikia iš technologijų, ir pradėti nuo smulkiausių detalių. Ne mažiau svarbu – nenuleisti rankų, nes inovacijų sėkmė slypi nuolatiniame ieškojime. Juk 1976 m. pasaulį pasiekęs pirmasis S. Wozniako kūrinys – asmeninis kompiuteris „Apple I“ sulaukė daugybės žmonių kritikos. Tačiau atkaklūs „Apple“ kūrėjai nenuleido rankų ir po metų, į rinką išleido antrąjį savo technologinį išradimą – „Apple II“, tapusį šios kompanijos tramplinu į technologijų olimpą.

S. Wozniakas, įtrauktas į ryškiausių pasaulio išradėjų šlovės alėją, šiuo metu dirba vyriausiuoju mokslininku „Fusion–io“ kompanijoje. Žymiausias „LOGIN 2013“ konferencijos pranešėjas užsiima ir filantropine veikla – Silicio slėnio mokyklose tobulina kūrybinio mąstymo programas, įkvėpdamas gabiausius JAV mokinius dirbti tik kūrybiškai.

Šaltinis: penki.lt, itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »