Šiemet vasarį LNK teko 58,8 proc. , o TV3 – 57,8 proc. televizijos kanalų vidutinio dienos pasiekimo.
Skandinavijos žiniasklaidos koncerno „Modern times group“ valdoma komercinė Lietuvos televizija TV3, šiemet sausį pagal populiarumą beveik pasivijusi savo konkurentę LNK, vasarį populiarumo reitinguose vėl turėjo tenkintis antrąja vieta.
Šiemet vasarį LNK teko 58,8 proc. , o TV3 – 57,8 proc. televizijos kanalų vidutinio dienos pasiekimo. Pagal žiūrėtą laiką LNK ir TV3 teko atitinkamai 24,9 proc. ir 23,2 proc. rinkos, rodo bendrovės „TNS Gallup“ atliktas tyrimas.
LNK pernai spalį-gruodį buvo lyderė tiek pagal televizijos kanalų vidutinį dienos pasiekimą, tiek pagal žiūrėtą laiką. Šiemet sausį LNK pirmavo tik pagal vidutinį dienos pasiekimą, o pagal žiūrėtą laiką užėmė tiek pat rinkos, kiek ir TV3 – po 24,8 procento.
Nuo pirmųjų dviejų kanalų pagal vidutinį dienos pasiekimą vasarį kiek atsiliko LTV (51 proc.) ir BTV (42,4 proc.). Penktą-aštuntą vietas pagal žiūrėtą laiką vasarį dalijosi „Tango TV“ (18,3 proc.), TV1 (16,7 proc.), „Penktas kanalas“ (14,9 proc.) ir „Pirmas Baltijos kanalas“ (14,2 proc.).
Pagal žiūrėtą laiką nuo lyderių vasarį atsiliko LTV (15 proc.), BTV (9,2 proc.), „Pirmas Baltijos kanalas“ (4,3 proc.), „Tango TV“ (2,1 proc.), TV1 (1,8 proc.) ir „Penktas kanalas“ (1,4 proc.).
Populiariausios laidos šiemet vasarį buvo LNK muzikinė laida „Geroms mergaitėms – blogi berniukai...Kelio į žvaigždes dalyvių susitikimas“, TV3 parodytas animacinis filmas „Simarono žirgas“ ir LTV rodyta dailiojo čiuožimo sporto varžybų transliacija iš Italijos, kur vyko Turino olimpiada.
2006-ųjų vasarį „TV metrų“ būdu šalyje buvo ištirta 950 vyresnių nei 4 metai televizijos žiūrovų.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse, interneto tinklalapiuose, platinti mobiliaisiais visuomenės informavimo kanalais be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.