Tyrimas atskleidė, kad berniukai labiau žaidžia, o mergaitės plepa mobiliaisiais

Publikuota: 2016 m. rugpjūčio 30 d. antradienis

Prieš pat naujuosius mokslo metus tėvai turėtų būti pasirengę, kad jų vaikai gali praleisti dar daugiau laiko internete. Žinojimas, ką jų atžalos veikia internete ir su kokiomis grėsmėmis jos gali susidurti, tėvams padeda apsaugoti sūnus ir dukteris. „Kaspersky Lab“ ir „iconKids&youth“ atlikto tyrimo „Growing Up Online – Connected Kids“ rezultatai rodo, kad 8–16 metų berniukai ir mergaitės internete elgiasi skirtingai, o tai reiškia, jog reikia taikyti skirtingus būdus jų saugumui užtikrinti.

Mergaitės mėgsta naudotis išmaniaisiais telefonais, o berniukams labiau patinka kompiuteriai ir žaidimų pultai. Vaikinai, tikėtina, labiau priklausomi nuo kompiuterinių žaidimų: jie dažniau nurodo juos savo kasdienių veiklų internete sąraše. Mergaitės mieliau renkasi bendravimą socialiniuose ir keitimosi žinutėmis tinkluose. Kai klausiama apie mėgstamus komunikacijos būdus, jos dažniau pamini skambučius ir žinutes, o tai nestebina, turint omenyje jų prisirišimą prie išmaniųjų telefonų.

Tikriausiai dėl to, kad yra socialesnės, mergaitės kaip informacijos šaltinį dažniau linkusios rinktis šeimos narius ar draugus, o berniukai labiau pasikliauja internetu. Jie taip pat dažniau nei mergaitės yra įsitikinę, kad žino, kaip naudotis internetu ir kaip jame apsisaugoti.

Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, berniukai yra mažiau slopinami internete nei mergaitės: jie suteikia daug asmeninės informacijos socialinių tinklų svetainėse ir apsimeta vyresniais, nei yra. Jie taip pat bando savo prietaisuose apeiti Tėvų kontrolės funkciją ir nuo tėvų slepia informaciją apie savo veiklą internete. Beje, yra ką slėpti – berniukai dažniau nei mergaitės siekia prieigos prie vaikams netinkamo turinio.

Tyrimas rodo, kad berniukų tėvai turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į savo atžalų veiklą internete. Jiems vertėtų taikyti atnaujintą Tėvų kontrolės funkciją, kuri tiesiog būtina siekiant apsaugoti patrakėlius sūnus nuo nepageidaujamos ar pavojingos informacijos, pavyzdžiui, ne vaikams skirtų žaidimų. O mergaičių tėvai turėtų labiau domėtis, su kuo jų dukros bendrauja internete. Socialiniuose ir keitimosi žinutėmis tinkluose dažnai naudojami abejotini simboliai su nesuprantamais motyvai, kurie kaip kirminas skverbiasi į vaiko pasitikėjimą.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »