Kaip žaidimizacija paveikė turizmo mokymą?

Publikuota: 2013 m. liepos 7 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Per pastaruosius kelerius metus “eLearning” produktas patyrė didelį augimą kelionių ir turizmo sektoriuje. Vien tik Jungtinėje Karalystėje yra daugiau nei 300 nemokamų mokymo kursų, skirtų kelionių agentams. Tokios organizacijos kaip „SeaWorld“, „Avis“ ir „British Airways“ naudojo “eLearning”.

“eLearning” – priemonė, skirta spręsti įvairias situacijas, konkrečiai susijusias su problemomis, kylančiomis kelionių industrijoje.

OTT yra pirmaujantis “eLearning” teikėjas, kuris patyrė spartų augimą, siūlydamas daugiau nei 100 kursų agentams. Įmonės operacijų direktorius pastebėjo, kad kuo didesnė kursų pasiūla, tuo mažesnis vidutinis baigusiųjų kursą skaičius. Jei tokia tendencija tęstųsi, tai klientai vis mažiau norėtų bendradarbiauti.

2012 m. lapkritį OTT pristatė naują svetainės versiją, kurioje pirmą kartą įtraukta žaidimizacija. Jie investavo į puikių ženklelių projektavimo darbus. Nariai buvo skatinami uždirbti virtualius ženklelius, pasirenkant “eLearning” kursus. Pavyzdžiui, „OTT Naujokas“ ženklelį (baigus 1 kursą), „OTT Guru“ (baigus 100 kursų) ir „Pilot“ ženklelis pabaigus 5 avialinijų mokymo kursus. Jie netgi turi „namų ruošos“ ženklelį tiems nariams, kurie nesiteikė užpildyti visų registracijos laukų.

Po penkių mėnesių peržiūrėjus rezultatus, buvo nustatyta, kad nauja svetainė padidino vartotojų skaičių vidutiniškai 65 proc., kai kurių klientų net iki 300 proc. 65 proc. rodiklis buvo pasiektas palyginus, kiek kursų išklauso kiekvienas klientas prieš ir po svetainės atnaujinimo (išskyrus mėnesius, kol  buvo aktyvinamas “Emarketing”).

Žaidimizacija turėjo didelį poveikį įmonės rezultatams. Prieš žaidimizaciją jų kursus baigdavo apie 10 žmonių per mėnesį. Po žaidimizacijos įvedimo, skaičius pakilo vidutiniškai iki 50 žmonių per mėnesį.

Kompanijos OTT operacijų direktoriaus teigimu, jie buvo maloniai nustebinti rezultatais, kurie parodė, jog geras dizainas ir inovacijos gali turėti didelės įtakos internetinėje veikloje. Projekto rezultatai sulaukė milžiniško spaudos susidomėjimo ir jis 2013 m. gegužės mėn. buvo pakviestas skaityti specialų seminarą apie žaidimizaciją Arabijos kelionių rinkai Dubajuje, kurioje taip pat buvo įtrauktas išskirtinių partnerių „Badgeville“ pristatymas.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »