Kaip žaidimizacija paveikė turizmo mokymą?

Publikuota: 2013 m. liepos 7 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Per pastaruosius kelerius metus “eLearning” produktas patyrė didelį augimą kelionių ir turizmo sektoriuje. Vien tik Jungtinėje Karalystėje yra daugiau nei 300 nemokamų mokymo kursų, skirtų kelionių agentams. Tokios organizacijos kaip „SeaWorld“, „Avis“ ir „British Airways“ naudojo “eLearning”.

“eLearning” – priemonė, skirta spręsti įvairias situacijas, konkrečiai susijusias su problemomis, kylančiomis kelionių industrijoje.

OTT yra pirmaujantis “eLearning” teikėjas, kuris patyrė spartų augimą, siūlydamas daugiau nei 100 kursų agentams. Įmonės operacijų direktorius pastebėjo, kad kuo didesnė kursų pasiūla, tuo mažesnis vidutinis baigusiųjų kursą skaičius. Jei tokia tendencija tęstųsi, tai klientai vis mažiau norėtų bendradarbiauti.

2012 m. lapkritį OTT pristatė naują svetainės versiją, kurioje pirmą kartą įtraukta žaidimizacija. Jie investavo į puikių ženklelių projektavimo darbus. Nariai buvo skatinami uždirbti virtualius ženklelius, pasirenkant “eLearning” kursus. Pavyzdžiui, „OTT Naujokas“ ženklelį (baigus 1 kursą), „OTT Guru“ (baigus 100 kursų) ir „Pilot“ ženklelis pabaigus 5 avialinijų mokymo kursus. Jie netgi turi „namų ruošos“ ženklelį tiems nariams, kurie nesiteikė užpildyti visų registracijos laukų.

Po penkių mėnesių peržiūrėjus rezultatus, buvo nustatyta, kad nauja svetainė padidino vartotojų skaičių vidutiniškai 65 proc., kai kurių klientų net iki 300 proc. 65 proc. rodiklis buvo pasiektas palyginus, kiek kursų išklauso kiekvienas klientas prieš ir po svetainės atnaujinimo (išskyrus mėnesius, kol  buvo aktyvinamas “Emarketing”).

Žaidimizacija turėjo didelį poveikį įmonės rezultatams. Prieš žaidimizaciją jų kursus baigdavo apie 10 žmonių per mėnesį. Po žaidimizacijos įvedimo, skaičius pakilo vidutiniškai iki 50 žmonių per mėnesį.

Kompanijos OTT operacijų direktoriaus teigimu, jie buvo maloniai nustebinti rezultatais, kurie parodė, jog geras dizainas ir inovacijos gali turėti didelės įtakos internetinėje veikloje. Projekto rezultatai sulaukė milžiniško spaudos susidomėjimo ir jis 2013 m. gegužės mėn. buvo pakviestas skaityti specialų seminarą apie žaidimizaciją Arabijos kelionių rinkai Dubajuje, kurioje taip pat buvo įtrauktas išskirtinių partnerių „Badgeville“ pristatymas.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva turi didelį potencialą lazerių pramonėje

Bavarijos premjero pavaduotoja Beate Merk mano, kad Lietuva per pastaruosius metus padarė ženklią pažangą inovacijų srityje. skaityti »

R. Dargis: Macronas laimėjo mums laiko. Kaip jį išnaudosime?

Prezidento ir parlamento rinkimus laimėję Emmanuelis Macronas žada reformas savo šaliai ir Europos Sąjungai. Lietuva sprendžia tuos pačius iššūkius kaip Europa. skaityti »

Daugiausia nerimo – dėl NT burbulo ir kibernetinių atakų

Šalies finansų įstaigos vis daugiau svarbos teikia disbalansų šalies nekilnojamojo turto (NT) rinkoje rizikai, rodo naujausia Lietuvos banko apklausa. skaityti »

Lietuva – viena atspariausių gamtos stichijoms pasaulyje

Lietuva patenka tarp 20 gamtos stichijoms atspariausių pasaulio valstybių, tačiau draudikai pabrėžia, jog ne mažesnę žalą gyventojų turtui bei sveikatai sukelia vasariniai škvalai, liūtys, žaibai. skaityti »

Ūkio kilimą skatina tiek eksportas, tiek vidaus vartojimas

Gerėjant tarptautinei aplinkai, spartėja ir Lietuvos ekonomikos augimas. skaityti »

„Partnerystės lyderio“ apdovanojimą gavo audito institucijos vadovas A. Dulkys

Lietuvos verslo „Oskaru“ vadinamas įvertinimas, praeityje įteiktas tokiems žmonėms kaip Valdas Adamkus, Algirdas Mykolas Brazauskas ir Dalia Grybauskaitė, atiteko už institucijų veiklos skaidrumo ir efektyvumo skatinimą. skaityti »

Norintys kurti verslą vyrai labiau nei moterys bijo susimauti

Dauguma lietuvių nori kurti savo verslą, tačiau vyrai ir moterys tai įsivaizduoja skirtingai. skaityti »

„Nordea“ tyrimas: lietuviai – taupiausi Baltijos šalyse

Lietuvos gyventojai yra taupiausi Baltijos šalyse ir geriausiai pasiruošę finansiniams netikėtumams, rodo banko „Nordea“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliktas asmeninių finansų, taupymo ir investavimo tyrimas. skaityti »

Kuriantiems smulkųjį verslą šalyje – vienerių metų atostogos nuo mokesčių

Siekiant paskatinti šalyje kurtis našų ir sąžiningą verslą, visas pradedančiąsias smulkiąsias įmones 1 metams siūloma atleisti nuo pelno mokesčio, o savarankišką veiklą nusprendusiems vykdyti gyventojams siūloma suteikti 1 metų atostogas nuo socialinio draudimo įmokų. skaityti »

Televizijos turinys Lietuvoje bus labiau europietiškas

Tikimasi, kad naujos Seimo priimtos pataisos padidins galimybę šalies žmonėms gauti teisingą ir įvairiapusišką informaciją, kartu sumažės priešiškos Rusijos propagandos ir dezinformacijos. skaityti »