Kaip žaidimizacija paveikė turizmo mokymą?

Publikuota: 2013 m. liepos 7 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Per pastaruosius kelerius metus “eLearning” produktas patyrė didelį augimą kelionių ir turizmo sektoriuje. Vien tik Jungtinėje Karalystėje yra daugiau nei 300 nemokamų mokymo kursų, skirtų kelionių agentams. Tokios organizacijos kaip „SeaWorld“, „Avis“ ir „British Airways“ naudojo “eLearning”.

“eLearning” – priemonė, skirta spręsti įvairias situacijas, konkrečiai susijusias su problemomis, kylančiomis kelionių industrijoje.

OTT yra pirmaujantis “eLearning” teikėjas, kuris patyrė spartų augimą, siūlydamas daugiau nei 100 kursų agentams. Įmonės operacijų direktorius pastebėjo, kad kuo didesnė kursų pasiūla, tuo mažesnis vidutinis baigusiųjų kursą skaičius. Jei tokia tendencija tęstųsi, tai klientai vis mažiau norėtų bendradarbiauti.

2012 m. lapkritį OTT pristatė naują svetainės versiją, kurioje pirmą kartą įtraukta žaidimizacija. Jie investavo į puikių ženklelių projektavimo darbus. Nariai buvo skatinami uždirbti virtualius ženklelius, pasirenkant “eLearning” kursus. Pavyzdžiui, „OTT Naujokas“ ženklelį (baigus 1 kursą), „OTT Guru“ (baigus 100 kursų) ir „Pilot“ ženklelis pabaigus 5 avialinijų mokymo kursus. Jie netgi turi „namų ruošos“ ženklelį tiems nariams, kurie nesiteikė užpildyti visų registracijos laukų.

Po penkių mėnesių peržiūrėjus rezultatus, buvo nustatyta, kad nauja svetainė padidino vartotojų skaičių vidutiniškai 65 proc., kai kurių klientų net iki 300 proc. 65 proc. rodiklis buvo pasiektas palyginus, kiek kursų išklauso kiekvienas klientas prieš ir po svetainės atnaujinimo (išskyrus mėnesius, kol  buvo aktyvinamas “Emarketing”).

Žaidimizacija turėjo didelį poveikį įmonės rezultatams. Prieš žaidimizaciją jų kursus baigdavo apie 10 žmonių per mėnesį. Po žaidimizacijos įvedimo, skaičius pakilo vidutiniškai iki 50 žmonių per mėnesį.

Kompanijos OTT operacijų direktoriaus teigimu, jie buvo maloniai nustebinti rezultatais, kurie parodė, jog geras dizainas ir inovacijos gali turėti didelės įtakos internetinėje veikloje. Projekto rezultatai sulaukė milžiniško spaudos susidomėjimo ir jis 2013 m. gegužės mėn. buvo pakviestas skaityti specialų seminarą apie žaidimizaciją Arabijos kelionių rinkai Dubajuje, kurioje taip pat buvo įtrauktas išskirtinių partnerių „Badgeville“ pristatymas.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Draudimo rinka šiemet toliau sparčiai didės dėl ne gyvybės draudimo plėtros

Lietuvos draudimo rinka, pagal draudimo įmokas pernai išaugusi dešimtadaliu, šiemet, palyginti su 2016 m., augs nuosaikiau ir padidės 6–7 proc. skaityti »

SEB tyrimas: gyventojai mažiau tiki pensijų sistema ir pensija ima rūpintis patys

SEB banko trečius metus iš eilės apskaičiuojamas Lietuvos gyventojų pasirengimo pensijai rodiklis beveik nepakito. skaityti »

Lietuvos bankas pirmą kartą finansų rinkos dalyviams atskleidė savo patikrinimų planą

Kurdamas pažangią ir patrauklią finansų sektoriaus aplinką, Lietuvos bankas pirmą kartą informavo prižiūrimus bankus, draudimo įmones, elektronines pinigų įstaigas ir kitus finansų rinkos dalyvius apie šių metų planinių inspektavimų ir tyrimų terminus bei apimtį. skaityti »

Vilniaus meras kviečia vieną „Facebook” kūrėjų į Vilnių

Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius pakvietė vieną socialinio tinklo „Facebook” kūrėjų – Sheryl Sandberg – apsilankyti Vilniuje. skaityti »

Gyventojai jau gali naudotis ribotos kainos būtiniausių mokėjimo paslaugų krepšeliu

Nuo vasario 1 d. gyventojai bankuose ir kredito unijose galės savanoriškai pasirinkti, kad būtiniausios mokėjimo paslaugos būtų teikiamos už ribotą kainą. skaityti »

2017 metais „Hanner“ investuos 85 milijonus eurų

Investicijų į nekilnojamąjį turtą (NT) bendrovė „Hanner“ 2017 metais į NT projektų plėtrą investuos 85 mln. eurų. skaityti »

Lietuvos bankas kviečia dailininkus sukurti unikalią proginę monetą, skirtą Baltijos valstybių 100-mečiams

Lietuvos bankas paskelbė konkursą sukurti 2 eurų proginės monetos, skirtos Baltijos valstybių 100-mečiams, grafinius projektus. skaityti »

Nacionalinis koordinacinis centras padės įgyvendinti EBPO rekomendacijas dėl atsakingo verslo

Ūkio ministerijoje pristatytas Lietuvos nacionalinis koordinacinis centras bei jo veikla įgyvendinant Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos Gaires daugiašalėms įmonėms, nustatančias atsakingo elgesio principus ir standartus. skaityti »

Lietuva pristatyta konferencijoje „World in 2017“ Stokholme

Vyriausybės kanclerė Milda Dargužaitė dalyvavo Švedijos sostinėje Stokholme vykusioje konferencijoje „World in 2017“, kurią verslo bendruomenės lyderiams kasmet rengia Dagens Industri kartu su britų žurnalu The Economist. skaityti »

Moterys linkusios blogiau vertinti šeimos finansinę padėtį nei vyrai

Vyrų ir moterų požiūris į daugelį dalykų dažnai skiriasi. Finansinės padėties vertinimas ir jo lemiami skolinimosi įpročiai – ne išimtis. skaityti »