ISM antrą kartą suteikta prestižinė Europos verslo mokyklų akreditacija IQA

Publikuota: 2013 m. vasario 28 d. ketvirtadienis

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas įvertintas Centrinės ir Rytų Europos Vadybos Asociacijos (CEEMAN). Universitetui antrą kartą šešerių metų laikotarpiui suteikta Tarptautinė kokybės akreditacija IQA. Šis pripažinimas tenka tik pažangiausioms Europos verslo mokykloms. ISM – vienintelis universitetas Lietuvoje, gavęs prestižinę CEEMAN kokybės akreditaciją.

„IQA akreditacija, laikoma svarbiausiu verslo mokyklų įvertinimu Vidurio Europoje. Šis tarptautinis studijų kokybės įvertinimas liudija, kad Lietuvos studentai turi galimybę įgyti itin aukštos kokybės studijas, neišvykdami iš mūsų šalies. Be to, tarptautiniai aukštojo mokslo įvertinimai pritraukia vis daugiau užsienio studentų studijuoti Lietuvoje bei didina mūsų šalies universitetų konkurencingumą pasaulyje“, – teigia ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius dr. Nerijus Pačėsa.  

Rudenį ISM Vadybos ir ekonomikos universitete viešėjusi tarptautinė CEEMAN ekspertų komisija vertino, kaip universitetas atitinka tarptautiniu mastu apibrėžtus kokybės reikalavimus. Akreditacijos metu buvo nagrinėjama universiteto savianalizės ataskaita, ekspertai susitiko su universiteto vadovybe, administracijos darbuotojais, studentais, dėstytojais, absolventais ir darbdavių atstovais.

CEEMAN ekspertai įvardijo ISM kaip itin aukštos kokybės verslo studijas teikiantį universitetą, galintį tapti pavyzdžiu ne tik mokslo, tačiau ir verslo institucijoms Lietuvoje. „ISM visiškai atitinka tarptautinius kokybės reikalavimus ir priklauso pažangiausiems verslo ir vadybos studijas siūlantiems universitetams Centrinės ir Rytų Europos regione. ISM studijų procese pritaiko tarptautinę patirtį ir inovacijas, orientuojasi į studentų poreikius bei verslo tendencijas“, – teigiama  CEEMAN ekspertų išvadose.  

Ekspertų ataskaitoje pažymėta universiteto orientacija į studentų poreikius, tarptautiškumo puoselėjimas, plati mokslinių tyrimų veikla. Daug dėmesio skirta dėstytojų kompetencijoms: itin gerai įvertinta jų motyvacija, orientacija į tikslą, atsakomybė ir atsidavimas darbui.

CEEMAN ekspertai domėjosi, kaip studijas vertina ISM studentai bei alumnai. Jie pažymėjo studentų pasitenkinimą ir lojalumą universitetui, akcentavo profesionalų universiteto darbuotojų bei studentų bendravimą, komunikacijos efektyvumą universitete. „Studentų apklausa parodė, kad šie renkasi mūsų universitetą dėl dviejų priežasčių: studijų kokybės ir universiteto reputacijos tarptautinėje aukštojo mokslo bendruomenėje. Tarptautinių ryšių kūrimas bei studijų kokybės valdymas – vieni didžiausių mūsų veiklos prioritetų“, – sako N. Pačėsa.  

CEEMAN Tarptautinė kokybės akreditacija IQA įsteigta 1998 m. Jos tikslai – kurti ir taikyti tarptautinius standartus vadybos programoms, taip sudarant galimybes vadybos studijų institucijoms reaguoti į rinkos pokyčius bei didinti studijų vertę. Iki šiol IQA akreditaciją yra gavę tik 17 institucijų Centrinėje ir Rytų Europoje. Pirmą kartą ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas gavo IQA akreditaciją 2006 metais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »