Įmonės pirktų idėjas iš ISM studentų

Publikuota: 2012 m. gegužės 4 d. penktadienis

Nuo vasario iki gegužės mėnesio vyko pirmoji ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto geriausių pirmakursių praktika. Ji pasibaigė finaline užduotimi – studentai keturiolikai šalies įmonių pristatė savo idėjas, kaip spręsti realius įmonių aktualius rinkodaros, komunikacijos su klientais, vidinės komunikacijos ir netgi verslo strategijos klausimus. Išgirdę pristatymus įmonių atstovai svarstė žadėjo jas pristatyti savo kolegoms, o kai kurie prasitarė norintys net pirkti pasiūlymus.

„Mūsų įmonei studentai paruošė darbą kaip išskirti „Maggi“ prekės ženklą iš konkurentų Lietuvos rinkoje. Pirmiausia jie įsigilino ir išnagrinėjo produkto tikslines auditorijas ir tuomet, pasirinkę vieną iš jų, kūrybiškai sugalvojo galimą pozicionavimą. Susitarėme, kad studentai atvyks į „Nestlé Baltics“ biurą ir pristatys savo darbą platesniam darbuotojų ratui. Būsimieji specialistai, nors ir būdami dar tik pirmame kurse, išties nustebino kūrybingu mąstymu. Manome, kad toks abipusis bendradarbiavimas yra labai naudingas tiek studentams, tiek ir verslui“, – sako bendrovės „Nestlé Baltics“ rinkodaros vadovė kulinarijai Vilma Kapočienė.

„Danske“ banko Produktų valdymo departamento direktorius Darius Jasinskis teigia, kad banko specialistai norėjo suprasti, kaip į jų paslaugas žvelgia studentai bei išgirsti inovatyvių idėjų ir pasiūlymų, kokių produktų privatūs klientai tikisi ateidami į banką. „Vienas iš trijų gautų sprendimų tikrai sudomino. Pasiūlėme studentams susitikti su banko darbuotojais, padiskutuoti apie jų pateiktas idėjas bei aptarti galimą įgyvendinimą. Manome, kad apsvarstę ir įvertinę idėją, tai galėsime pasiūlyti savo klientams. Studentai labai kūrybiškai atliko pateiktas užduotis. Įspūdį padarė idėjų originalumas, prezentavimo įgūdžiai“, – pastebi D. Jasinskis.

Banko atstovai prisipažino į  studentus žiūrintys kaip į patarėjus, naudingus partnerius ir potencialius darbuotojus. „Norime, kad jie daugiau sužinotų apie mus, darbą banke, kad domėtųsi mūsų praktikomis. O vėliau, pabaigę studijas, domėtųsi mūsų darbo pasiūlymais ir, žinodami apie mus daugiau, žiūrėtų kaip į potencialų darbdavį“, – tvirtina „Danske“ banko Personalo tarnybos direktorė Jūratė Dacienė.

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektoriaus dr. Nerijaus Pačėsos teigimu, tokia bendradarbiavimo praktika verslams yra ilgalaikė investicija ugdant aukšto sąmoningumo specialistus, puikiai besijaučiančius šiandieninėse rinkose, o studentams ji pasitarnauja kaip kūrybingumo lavinimas, nuolatinis tobulėjimas ir neįkainojama patirtis.

„Labai džiaugiuosi, kad pirmą kartą vykstanti programa, kurioje pirmo kurso studentai sprendžia realias verslų jiems skirtas užduotis, visiškai pasiteisino. Programoje pritaikytas Stanfordo universitete naudojamas modelis puikiai pritapo. Taip pat maloniai nustebino, kokį aukštą profesionalumo lygį pademonstravo pirmakursiai studentai. Išgirdome daug idėjų, kurios turi potencialo būti realiai įgyvendintos įmonėse“, – pažymėjo rektorius. Pasak jo, užsimezgęs studentų ir įmonių bendradarbiavimas gali tęstis ir toliau, įmonėms pasiūlius praktiką ar vasaros darbą jose.

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas šią studentų praktiką, prasidedančią nuo pirmo kurso, įgyvendina pritaikęs Stanfordo universiteto Mąstymo modeliavimo instituto (Institute of Design-Thinking in Stanford) sukurtą metodą. Jis paremtas kūrybinio ir analitinio mąstymo apjungimu bei įvairių disciplinų studentų  – inžinerijos, dizaino, socialinių mokslų, verslo ir kitų – bendradarbiavimu. Studentai mokosi atlikdami konkrečias praktines užduotis, jie turi ne tik rasti problemos sprendimą, bet ir gebėti ją apibrėžti: atskleisti tikruosius žmonių poreikius, kuriuos patenkins kuriama paslauga ar produktas, pateikti kuo daugiau įmanomų sprendimų variantų, sukurti prototipus ir juos išbandyti. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »