Savo IT infrastruktūros priežiūrą „Modus grupė“ patikėjo bendrovei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, kuri optimizavo vidinio tinklo struktūrą, padidino greitį tinkluose ir konsolidavo serverių ūkį.
Tarptautinė įmonių grupė „Modus grupė“, vykdanti veiklą automobilių pardavimo ir jų techninės priežiūros, nuomos paslaugų, nekilnojamojo turto vystymo ir energetikos srityse, plėtoja inovatyvius IT projektus. Viena naujausių iniciatyvų – automobilio pirkimo internetu koncepcija, leisianti pačiam pirkėjui jį susikomplektuoti ir laukti, kol šis atvyks tiesiai į namus.
Siekdami pažvelgti į vidinę šios įmonių grupės virtuvę, sėdome kalbėtis su vienu iš įmonės idėjų generatorių, IT departamento vadovu Giedriumi Zaronskiu (žr. nuotraukoje). „Tai kol kas analogų pasaulyje mažai turintis projektas – automobilių pardavimas internetu, įgyvendinant automobilio pristatymo iki kliento durų koncepciją. Pirkėjas, atlikęs 3-4 žingsnius, galės susikomplektuoti jį dominantį automobilį ir užsakyti sumokėjęs tik simbolinį mokestį“, – paaiškina specialistas.
Šiandien grupė valdo 8 automobilių pardavimo veiklą vykdančias įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Baltarusijoje ir pernai pasiekė 171,3 mln. Eur apyvartą. Anot specialisto, vienas iš strateginių tikslų yra iki 2018 m. visais „Modus grupės“ atstovaujamų gamintojų automobiliais – BMW, MINI, „Fiat“, „Fiat Professional“, „Alfa Romeo“, „Maserati“, „Porsche“, „Jeep“, „Dodge“ „Chrysler“ – prekiauti elektroninėje erdvėje. Pernai Latvijoje grupės bendrovė SIA „Autobrava“ tapo „Hyundai“, „Suzuki“, „Isuzu“ ir „Ssang Yong“ automobilių atstove.
Procesų tobulinimo laboratorija
Pasak G. Zaronskio, IT sistemų diegimas grupėje susijęs su darbuotojų veiklos efektyvinimu, procesų automatizavimu „Nauja vidinė BMW konfigūravimo sistema leidžia pardavimo vadybininkams greičiau sukomplektuoti automobilį pagal kliento lūkesčius, minimizuojant klaidos tikimybę. Klientas pardavimo salone stebi vaizdingą konfigūravimą ekrane ir kartu formuoja naująjį pirkinį“, – sako „Modus grupės“ atstovas.
Šio konfigūravimo ir ryšių su klientais valdymo sistemos (CRM) integracija padeda vadybininkams sugeneruoti asmeninį pasiūlymą su pasirinkta komplektacija ir automobilio vaizdais bei jį išsiųsti kartu su automatine priminimo SMS žinute.
Anot vadovo, pakeitimai dokumentų valdymo sistemoje supaprastino sąskaitų tvirtinimo procesą, kuris nuo dokumento įkėlimo iki sąskaitos apmokėjimo yra vykdomas elektroninėje erdvėje. Sistemoje taip pat vykdomas atostogų ir komandiruočių prašymų tvirtinimas bei tvarkoma avansinė apyskaita. „Darbuotojų skaičiui perkopus 500, pradedame kurti specializuotą žmogiškųjų išteklių valdymo sistemą, – teigia G. Zaronskis. – Darbuotojai joje galės matyti savo atlyginimą ir motyvacijos priemones, atostogų likutį, priskirtą turtą, buvusius ir planuojamus mokymus bei mėnesio ar ketvirčio užduotis.“
Įrankis ypač patogus vadovams skiriant užduotis, be to, jie matys, kiek investuoja į savo darbuotojus ir atskirus skyrius, kokius mokymus ir motyvacinius priedus gauna komanda. Tokia informacija patogi vykdant metinius pokalbius, analizuojant veiklą ir pateikiant informaciją valdybai.
Delegavo IT priežiūrą
Savo IT infrastruktūros priežiūrą „Modus grupė“ patikėjo bendrovei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, kuri optimizavo vidinio tinklo struktūrą, padidino greitį tinkluose ir konsolidavo serverių ūkį. „Centralizuotai valdant kompiuterius, visa programinė įranga diegiama ir konfigūracija atliekama greitai. Be to, buvo sutvarkytos nutolusių padalinių vidinės infrastruktūros, sukurtas nenumatytų atvejų planas kritiniams tinklo mazgams. Šiam darbui rinkomės proaktyvų, į klientą orientuotą požiūrį turinčius partnerius“, – pabrėžia G. Zaronskis.
Anot jo, plėtojant projektus pasitelkiama reikiama IT srities kompetencija iš įmonių grupės „Penki kontinentai“.
Bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktoriaus pavaduotojas komercijos klausimais Robertas Ragauskas tvirtina, kad, užsitikrinus kokybiškai veikiančią IT infrastruktūrą, didesnį dėmesį galima skirti pagrindinei veiklai. „Sukūrėme paslaugų verslui koncepciją „ProfIT“, kuri skirta įmonių IT infrastruktūros priežiūrai ir darbui užtikrinti. Verslas sekasi tuomet, kai kiekvienas geriausiai atlieka savo srities darbą“, – pabrėžia bendrovės atstovas.
Anot jo, aukštos kompetencijos „ProfIT“ specialistai ne tik padeda išspręsti problemas, bet ir nuolat tobulina klientų IT sistemas, formuoja strateginius žingsnius. „Dažnas verslininkas net nesusimąsto, kiek iš tiesų kainuoja kompiuterinių darbo vietų įrengimas, techninės įrangos įsigijimas, išlaikymas ir jos priežiūra visą parą. Mes siūlome atsikratyti visų šių rūpesčių už iš anksto nustatytą mėnesinį mokestį“, – sako R. Ragauskas.