BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Publikuota: 2020 m. balandžio 17 d. penktadienis

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu.

Naudojimasis bankomatais karantino metu

Karantino sąlygomis kai žmonės privalo laikytis socialinės distancijos, keičiasi ir naudojimosi bankomatais įpročiai. Bankai pastebi negrynųjų atsiskaitymų, atliktų per mobiliąją ir interneto bankininkystę, pagausėjimą, kuris sumažino vartotojų srautus bankų skyriuose ir prie bankomatų.

Tačiau tokia tendencija pastebima ne visose šalyse. Kai kur, priešingai, – uždarius nemažai bankų skyrių, prie bankomatų susidaro didžiulės eilės, nes žmonės negrynųjų atsiskaitymų operacijas atlieka naudodamiesi būtent savitarnos įrenginiais.

Bet kuriuo atveju bankomatų tinklų savininkai labiau nei bet kada rūpinasi sklandžia bankinės įrangos veikla. Esant tokiai situacijai, ypač svarbu užtikrinti profesionalią savitarnos įrenginių priežiūrą, kad jais naudotis būtų kiek įmanoma saugiau.

Kaip sumažinti viruso plitimo riziką

Tyrimai rodo, kad ant metalinio paviršiaus COVID-19 gali išgyventi iki 72 val. Viena stambiausių pasaulyje bankinės įrangos gamintojų „Diebold Nixdorf“ pateikė rekomendacijas, padedančias kiek įmanoma labiau sumažinti koronaviruso plitimo per bankomatus riziką. UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) griežtai laikosi savo partnerio rekomendacijų ir atsižvelgdama į jas parengė saugios bankinės įrangos priežiūros instrukcijas.

Visi BS/2 specialistai dirbdami dėvi kaukes ir vienkartines pirštines, kurios darbo pabaigoje sunaikinamos. Visi bankinės įrangos paviršiai periodiškai dezinfekuojami specialiomis dezinfekcijos priemonėmis. Plačiau apie bankomatų ir informacinių kioskų dezinfekciją galite pasiskaityti čia (anglų kalba).

Užsakomųjų techninės priežiūros paslaugų privalumai

Įvedus karantiną, įvairių šalių finansinės organizacijos pastebi sumažėjusį bendrų operacijų skaičių ir stengiasi dėl šios priežasties mažinti operacines išlaidas.

Jei bankas savo bankinę įrangą prižiūri pats, jis privalo nuolat investuoti į priežiūros tarnybą: rūpintis personalo kvalifikacija, tobulinti incidentų stebėseną ir valdymą, pirkti atsargines dalis ir kitas reikalingas priemones. Dar vertėtų nepamiršti atlyginimų ir logistikos išlaidų (sugedęs bankomatas ir techninės priežiūros centras gali būti skirtinguose miestuose, toli vienas nuo kito).

Perdavęs bankinių įrenginių priežiūrą specializuotai tokias paslaugas teikiančiai organizacijai, bankas gali sumažinti išlaidas ir užtikrinti operatyvią bei kokybišką priežiūrą ne tik įprastu metu, bet ir sudėtingomis karantino sąlygomis.

BS/2 yra oficiali „Diebold Nixdorf“ partnerė, jau daugiau nei 20 metų teikianti bankinės įrangos techninės priežiūros paslaugas.

Visi įmonės inžinieriai reguliariai dalyvauja „Diebold Nixdorf“ mokymo kursuose ir įgyja sertifikatus. Be to, BS/2 pati turi Techninės priežiūros specialistų rengimo centrą, kur moko savo antrinių įmonių darbuotojus, bankų ir kitų organizacijų atstovus. Čia rengiami universalūs specialistai, galintys dirbti įvairius techninius darbus, dalijamasi patirtimi ir kompetencija.

Techninės priežiūros centrai šalyse, kuriose BS/2 turi padalinius, išdėstyti taip, kad inžinieriai galėtų kuo greičiau pasiekti kiekvieną bankomatą ir ištaisyti gedimus. Taigi bankomatai efektyviai prižiūrimi, o nesklandumai sparčiai sprendžiami netgi karantino metu įvedus ribotą judėjimą tarp šalies miestų.

BS/2 specialistai ne tik prižiūri bankinę įrangą, bet ir atlieka remontą jos buvimo vietoje. Klientams siūlomos skirtingos bendradarbiavimo galimybės: nuolatinė techninė apžiūra, iškvietimas esant poreikiui ir kt. Visi būtini techniniai darbai atliekami operatyviai ir laiku.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »