Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Publikuota: 2017 m. rugsėjo 21 d. ketvirtadienis

Aktyviai besikeičianti finansų rinka, kuriai įtaką daro „fintech“ startuolių atėjimas, skatina bankus optimizuoti savo veiklą ir ieškoti būdų, kaip išlaikyti klientus arčiau savęs. Šiandien tam jau nebeužtenka asmeniškai pritaikytų paslaugų lojaliems ar papildomų sąlygų naujiems klientams.

Finansinės institucijos mato būtinybę vis daugiau investuoti į įvairius išmanius sprendimus. Pavyzdžiui, Skandinavijos bankai, siekdami gerinti aptarnavimo kokybę ir įvaizdį, planuoja testuoti dirbtinio intelekto botus, kurie ilgainiui turėtų pakeisti aptarnaujantį personalą ir konsultuotų klientus.

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį.

„Automatizuoti klientų aptarnavimo sprendimai dar tik žengia pirmuosius žingsnius, jų efektyvumas ir atsiperkamumas  kol kas nėra  įvertintas. Tačiau kita sritis, kurios link gali judėti bankai, yra universalūs banko terminalai, galintys pakeisti nedidelį banko skyrių ir suteikti klientams visas paslaugas vienoje vietoje. Tai ypač aktualu dabar, kai vis daugiau bankinių operacijų perkeliama į virtualią erdvę ir mažinamas fizinių padalinių ir darbuotojų skaičius“, – sako D. Fukson.

Pasak BS/2 verslo vystymo vadovo, įmonė jau kurį laiką sėkmingai plėtoja technologinį sprendimą – „VTM.iQ“, kuris geba atstoti visą banko skyrių ir neužima daug erdvės. Bankai, pritaikę šį įrenginį savo veikloje, skaičiuoja ženkliai mažesnes išlaidas, nes nebereikia nuomotis didelių patalpų ir išlaikyti didelio personalo. Be to, didėja galimybės optimizuoti darbo su grynaisiais pinigais procesus. Tokio terminalo išlaikymas finansiškai labiau atsiperka nei viso klientų aptarnavimo padalinio.

„Sprendimo „VTM.iQ“ pranašumas yra jo universalumas. Terminalą galima įrengti prekybos centre, pašto skyriuje, stotyje ir kitose masinėse vietose, taip pritraukiant dar daugiau klientų. Iš esmės, tai savitarnos taškas, gebantis suteikti įvairias finansines ir nefinansines paslaugas, taip pat ir galimybę  gauti profesionalią konsultaciją, tiesiogiai bendrauti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos būdu“, – dėstė D. Fukson.

D. Fukson pažymi, kad tokie įrenginiai dėl savo funkcionalumo ir naudojimo paprastumo teigiamai veikia ir klientų lojalumą. Parduotuvėje prie namų, nedideliame miestelyje, kuriame nėra banko skyriaus, ar bet kurioje kitoje vietoje, klientui sudaromos sąlygos atsidaryti sąskaitą ir atlikti visas įprastas finansines operacijas.

„Bankai vis daugiau savo paslaugų perkelia į virtualią erdvę, todėl klientai praranda galimybę tiesiogiai pabendrauti su banko darbuotojais, prarandamas tiesioginis kontaktas. „VTM.iQ“ padeda išlaikyti svarbų bendravimo ryšį, nes klientai su banko darbuotojais gali bendrauti ekrane matydami gyvą pašnekovą, kuris atstovauja finansinei įstaigai. Taip bankai tampa technologiškai pažangūs ir kartu išsaugo gyvumą bei išlieka arčiau klientų“, – pridėjo D. Fukson.

Į „VTM.iQ“ įmontuoti technologiniai sprendimai leidžia naudotis daugybe finansinių funkcijų: užsisakyti ir iš karto gauti mokėjimo kortelę; susimokėti sąskaitas; įsigyti ir čia pats atsispausdinti lėktuvo ar įvairių renginių bilietus ir kt. Prieš konsultaciją klientas identifikuojamas biometriniu būdu arba nuskaičius jo banko kortelę. Taigi klientai gali gauti visas bankines paslaugas, naudodamiesi vienu universaliu įrenginiu ir taip taupyti laiką.

Pirmieji tokio tipo daugiafunkciai įrenginiai sėkmingai buvo pritaikyti Ukrainoje, Kazachstane, Armėnijoje, Azerbaidžane ir kitose šalyse.

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Kazachstano bankuose >>

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Azerbaidžano bankuose >>

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Vilties“ kaimynystės ir draugystės šventė ‒ socialinei izoliacijai mažinti (7)

„Saulė kasdieną šildo kiekvieną, nes ji myli mus“ – šiais žodžiais prasidėjo dvyliktoji kaimynystės ir draugystė šventė, kurią gegužės 27 d. organizavo Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. Bendrijos himno „Mes irgi galime mylėti“ tekstas pabrėžia tai, kas jos nariams yra svarbiausia ‒ supratimas ir meilė kiekvienam, nepaisant mūsų skirtybių. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvaus PLUS forume Taškente (10)

2021 m. birželio 1 d. Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinis forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba: skaitmeninė transformacija bei sąveika“. Renginį organizuoja žiniasklaidos grupė PLUS su Uzbekistano centrinio banko palaikymu. skaityti »

„Teltonika Networks“ ir BS/2 partnerystė: nauji plėtros horizontai ir kompleksinės paslaugos (1)

BS/2 pasirašė strateginės partnerystės sutartį su pramoninės tinklo įrangos tiekėja „Teltonika Networks“. skaityti »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „E21 PARTNERS“ sinergija

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine grupe „E21 PARTNERS“. skaityti »

„Cash Management.iQ“ evoliucija. BS/2 atnaujina sistemų pagrindą (2)

Pastaruoju metu BS/2 aktyviai įgyvendina savo programinių produktų perkėlimą į naują šiuolaikinę IT sistemą. .iQ šeimos sprendimai perkeliami į kitą sistemą, siekiant padidinti jų našumą, darbinių sistemų stabilumą, konfidencialių duomenų apdorojimo ir laikymo saugumą, taip pat didinant jų patogumą naudotojams. skaityti »

BS/2 bankiniai sprendimai garsina Lietuvos vardą užsienyje daugiau nei 20 metų (1)

Balandžio 24 d. Lietuvos įmonei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) oficialiai sukanka 20 metų. Tiesa, įmonių grupės „Penki kontinentai“, kuriai priklauso ši bendrovė, veikla bankinių technologijų srityje prasidėjo gerokai anksčiau. skaityti »

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »