„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Publikuota: 2017 m. gruodžio 14 d. ketvirtadienis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

PENKI – nuo šiol ne tik privatiems, bet ir verslo klientams (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) savo verslo paslaugas, iki šiol vadintas ProfIT, keičia į Penki Verslui. skaityti »

Naujovė Lietuvos rinkoje: palikite arbatpinigius pačiame kortelių skaitytuve (1)

Nuo šiol užtenka vieno mosto mokėjimo kortele kortelių skaitytuvo link, kad apmokėtumėte sąskaitą ir kartu paliktumėt padavėjui arbatpinigių, kurie pervedami į jo sąskaitą. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas skirtas aktualioms finansų pramonės tendencijoms aptarti (1)

2022 m. rugsėjo 20-22 d. Bankoke vyks pasaulinės bankininkystės ir mažmeninės prekybos įrangos rinkos lyderės „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas. skaityti »

„Kavos galia“ sušildė ir sugrąžino šypsenas (1)

„Penkių kontinentų“ kiemelyje jau antrą kartą šiais metais lankėsi Vilniaus Verkių mokyklos-daugiafunkcinio centro jaunuoliai. skaityti »

IT parko atidaryme „Penkių kontinentų“ grupės valdybos pirmininkas susitiko su Uzbekistano ministrais

2022 m. rugpjūčio 27 d. Uzbekistane, Taškente, vyko IT parko atidarymas, kuriame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas. skaityti »

Interviu su bankininku: Umid Chodžibekov karjeros „Ipak Yuli“ banke paslaptys

BS/2 Marketingo departamento vadovas pakalbino „Ipak Yuli“ Mažmeninės bankininkystės departamento vadovą. skaityti »

Azerbaidžano bankas ABB renkasi „Vynamic View“ (4)

BB bankomatuose bus įdiegta programinė įranga „Vynamic View“, skirta savitarnos įrenginių veiklai stebėti ir IT paslaugoms valdyti. skaityti »

„BS/2 Georgia“ tapo oficialiu Sakartvelo fiskalinių duomenų operatoriumi (2)

„BS/2 Georgia“ siūlo Sakartvelo rinkai mokėjimo kortelių skaitytuvus, kurie gali atlikti fiskalizavimo funkciją ir atstoti kasos aparatus. skaityti »

„Penki kontinentai“ meno galerijose – jaunimo socialinė akcija (2)

„Penkių kontinentų“ meno galerijose vyko jaunimo socialinė akcija „Protas, grožis, sveikata – mūsų ateities pradžia“. skaityti »