Dėmesys klientų poreikiams – sėkmingo verslo rodiklis

Publikuota: 2011 m. spalio 10 d. pirmadienis

Šiuolaikinis verslo pasaulis neįsivaizduojamas be konkurencinės kovos, kuri verčia kompanijas nuolat galvoti apie darbo efektyvumą bei siūlomų paslaugų ir produktų kokybę. Jau daugiau nei dešimtmetį bankinių technologijų rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė BS/2, siekdama tobulinti savo veiklą bei gerinti teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, kviečia savo klientus užpildyti specialią anketą.

Pagrindinis anketos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti nuomonę apie bendrovę bei jos produktus ir paslaugas, išsiaiškinti klientų prioritetus, sužinoti, kokios informacijos jiems trūksta. Be to, anot BS/2 rinkodaros vadybininkės Gintarės Junevičiūtės, tokios anketos padeda aiškiau suprasti klientų poreikius bei numatyti galimas strategijos gaires. Beje, rengti tokias apklausas siūlo ir tarptautinio kokybės sertifikato ISO 20000, kurį sėkmingai įgyvendino ir bendrovė BS/2, kūrėjai.

„Versle svarbu ne tik pritraukti kuo daugiau naujų klientų, bet ir skirti pakankamai dėmesio esamiems. Panašios anketos – tai vienas iš būdų pasakyti savo klientams, kad jie mums rūpi. Apdoroję anketos duomenis, turėsime aiškesnį vaizdą, kas klientams aktualiausia, į ką įsigydami prekę ar paslaugą jie kreipia daugiausia dėmesio“, – komentavo G. Junevičiūtė.

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi kurdama ir tiekdama bankomatams bei savitarnos įrenginių darbui optimizuoti skirtą programinę įrangą. Kompanijos kuriami inovatyvūs sprendimai pripažinti daugiau negu 60-yje pasaulio šalių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvavo tarptautiniame bankininkystės forume IBF 2025

Įmonių grupės atstovai forume demonstravo technologines naujoves ir pasidalijo profesinėmis įžvalgomis apie skaitmeninių paslaugų raidos kryptis bei didėjančią technologinių pokyčių svarbą regione. skaityti »

BS/2 su partneriais pristatė išmaniuosius prekybos sprendimus verslo popietėje Baku

2025 m. spalio 23 d. Baku trečią kartą vyko verslo popietė „Retail Business Brunch“. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ atidarė Baku pirmą demonstracinį centrą „SUNMI Home“

„SUNMI Home“ - moderni demonstracinė erdvė, kurioje lankytojai gali ne tik apžiūrėti, bet ir išsibandyti naujausią SUNMI įrangą bei programinius sprendimus. skaityti »

Partnerystės su SUNMI stiprinimas parodoje GITEX GLOBAL 2025

Š. m. spalio 13–17 dienomis BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo viename didžiausių pasaulio technologijų renginių – GITEX GLOBAL 2025. skaityti »

BS/2 organizavo tarptautinį seminarą „Cash Expert Seminar 2025“

2025 m. rugsėjo 18 d. Taškente vyko tarptautinis seminaras „Cash Expert Seminar 2025“, skirtas modernioms grynųjų pinigų valdymo technologijoms aptarti. skaityti »

„Penkių kontinentų“ dviračių žygis sustiprino komandą ir suteikė istorinių žinių

„Penkių kontinentų“ darbuotojai dalyvavo dviračių žygyje–ekskursijoje po Vilnių. skaityti »

BS/2 įvertinta „Diebold Nixdorf“ bankininkystės partnerių suvažiavime

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 pelnė du apdovanojimus už sėkmingą partnerystę. skaityti »

10-ajame bėgime į dangoraižį – 25 „Penkių kontinentų“ bėgikai

„Penkių kontinentų“ komanda pelnė Gausiausio bėgikų klubo vardą. skaityti »

S&G suteikė BS/2 apdovanojimą už spartų augimą

BS/2 gavo apdovanojimą „Sargent & Greenleaf Fastest Growing Distributor (EMEA)“ kaip viena sparčiausiai augančių partnerių. skaityti »

Skaitmeniniai bankiniai sprendimai forume „Banks & Business Expo 2025”

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo forume „Banks & Business Expo 2025“. skaityti »