Dėmesys klientų poreikiams – sėkmingo verslo rodiklis

Publikuota: 2011 m. spalio 10 d. pirmadienis

Šiuolaikinis verslo pasaulis neįsivaizduojamas be konkurencinės kovos, kuri verčia kompanijas nuolat galvoti apie darbo efektyvumą bei siūlomų paslaugų ir produktų kokybę. Jau daugiau nei dešimtmetį bankinių technologijų rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė BS/2, siekdama tobulinti savo veiklą bei gerinti teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, kviečia savo klientus užpildyti specialią anketą.

Pagrindinis anketos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti nuomonę apie bendrovę bei jos produktus ir paslaugas, išsiaiškinti klientų prioritetus, sužinoti, kokios informacijos jiems trūksta. Be to, anot BS/2 rinkodaros vadybininkės Gintarės Junevičiūtės, tokios anketos padeda aiškiau suprasti klientų poreikius bei numatyti galimas strategijos gaires. Beje, rengti tokias apklausas siūlo ir tarptautinio kokybės sertifikato ISO 20000, kurį sėkmingai įgyvendino ir bendrovė BS/2, kūrėjai.

„Versle svarbu ne tik pritraukti kuo daugiau naujų klientų, bet ir skirti pakankamai dėmesio esamiems. Panašios anketos – tai vienas iš būdų pasakyti savo klientams, kad jie mums rūpi. Apdoroję anketos duomenis, turėsime aiškesnį vaizdą, kas klientams aktualiausia, į ką įsigydami prekę ar paslaugą jie kreipia daugiausia dėmesio“, – komentavo G. Junevičiūtė.

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi kurdama ir tiekdama bankomatams bei savitarnos įrenginių darbui optimizuoti skirtą programinę įrangą. Kompanijos kuriami inovatyvūs sprendimai pripažinti daugiau negu 60-yje pasaulio šalių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT parko atidaryme „Penkių kontinentų“ grupės valdybos pirmininkas susitiko su Uzbekistano ministrais

2022 m. rugpjūčio 27 d. Uzbekistane, Taškente, vyko IT parko atidarymas, kuriame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas. skaityti »

Interviu su bankininku: Umid Chodžibekov karjeros „Ipak Yuli“ banke paslaptys

BS/2 Marketingo departamento vadovas pakalbino „Ipak Yuli“ Mažmeninės bankininkystės departamento vadovą. skaityti »

Azerbaidžano bankas ABB renkasi „Vynamic View“ (4)

BB bankomatuose bus įdiegta programinė įranga „Vynamic View“, skirta savitarnos įrenginių veiklai stebėti ir IT paslaugoms valdyti. skaityti »

„BS/2 Georgia“ tapo oficialiu Sakartvelo fiskalinių duomenų operatoriumi (2)

„BS/2 Georgia“ siūlo Sakartvelo rinkai mokėjimo kortelių skaitytuvus, kurie gali atlikti fiskalizavimo funkciją ir atstoti kasos aparatus. skaityti »

„Penki kontinentai“ meno galerijose – jaunimo socialinė akcija (2)

„Penkių kontinentų“ meno galerijose vyko jaunimo socialinė akcija „Protas, grožis, sveikata – mūsų ateities pradžia“. skaityti »

BS/2 tęsia bendradarbiavimą su „Halyk Bank“ (3)

BS/2 jau ne vienerius metus bendradarbiauja su stambiausiu Kazachstano banku „Halyk Bank“. skaityti »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (7)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (3)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias (4)

BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. skaityti »