Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras

Publikuota: 2022 m. vasario 11 d. penktadienis

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą! Nuo šiol Kazachstano bankų klientai galės gauti operatyvias konsultacijas mokėjimo kortelių skaitytuvų eksploatavimo klausimais, užsisakyti jų apžiūros bei remonto  paslaugas.

Plačiau apie tai pakalbinome „BS/2 Kazakhstan“ direktorių Azat Lyukhuzayev ir technikos direktorių Viktorą Tumanovą.

Ar buvo sudėtinga įsteigti visą parą veikiantį techninės priežiūros centrą?

Azat Lyukhuzayev:

Įsteigti visą parą veikiantį techninės pagalbos centrą buvo vienas iš strateginių mūsų įmonės tikslų. Nuolatinės techninės pagalbos centras padeda  ne tik greičiau apdoroti klientų užklausas, bet ir užmegzti pasitikėjimu grįstus santykius su kiekvienu klientu.

Centras buvo atidarytas labai operatyviai, per trumpą laiką. Reikėjo skubiai atlikti personalo atranką, mokymus ir suformuoti visus sąveikos su bankų struktūromis procesus. Projektą įgyvendinome 2021 gruodį ir šių metų sausį – tais mėnesiais, kai buvo daug švenčių, o ir šalyje sudėtinga situacija.

Papasakokite apie visą parą veikiančio skambučių centro darbą – kur yra įrašymo įranga, kas apdoroja užklausas?

Viktor Tumanov:

Banko pageidavimu įrašomi visų klientų pokalbiai su operatoriumi –  šiuo metu tai standartinė klientų aptarnavimo procedūra. Banko skambučių centro operatoriai automatiškai nukreipia klientų skambučius mūsų specialistams, o šie priima jų užduotis.

Tarp dažniausiai užduodamų klausimų – sunkumai spausdinant čekį, ryšio sutrikimai ir mokėjimo operacijų problemos. Šiuo metu BS/2 skambučių centre pamainomis dirba keturi operatoriai.

Ar techninė pagalbą visą parą yra aktuali?

Azat Lyukhuzayev:

Atsižvelgiant į mokėjimo kortelių skaitytuvų naudojimo specifiką (viešbučiuose, restoranuose ir kitose vietose, kur paslaugos teikiamos visą parą), skambučių sulaukiame nuolat. Visų pirma, šio centro paslaugų poreikį lemia aukšti aptarnavimo standartai ir į klientą orientuotas techninių paslaugų personalo darbas.

Kiekvienam šiuolaikiniam vartotojui svarbus paslaugų prieinamumas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl įsteigę visą parą veikiantį centrą, galime teikti bankų, su kuriais bendradarbiaujame, klientams reikiamo lygio techninę pagalbą.

BS/2 centro Kazachstane personalas operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir teikia individualią pagalbą sprendžiant problemines situacijas 24/7 formatu.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

komentarai

Svitlana IP: 172.28.193.100
2023-05-14 19:50 (!)
Nabídka soukromé půjčky ihned Hledáte finanční pomoc za rozumných podmínek a potřebujete mít prostředky na svém bankovním účtu do 24 hodin? Jste zaměstnáni nebo podnikáte, ale vaše banka vaši žádost zamítla? Máte nepříjemný záznam v registru dluhů, kterého se jen tak nezbavíte? V každém případě vám mohu s vaším příjmem půjčit, kolik chcete. Požádejte o skvělé nebankovní finance s výhodnými podmínkami. Napište mi na email: orossv041@gmail.com nebo telegram +420 721 968 276
petr buzek IP: 172.28.193.100
2022-12-20 12:12 (!)
Ar tau reikia paskolos???? Asmeninės paskolos ar verslo paskolos???? Pasikalbėk su manimi apie tai. KONTAKTŲ PAVADINIMAS: Ponas Petras Buzekas, jei susidomėjote, susisiekite su mumis adresu::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com Whatsapp dabar: +639451256230
Ingrid IP: 185.184.145.160
2022-09-07 16:42 (!)
Esu Ingrida, norėčiau pasidalinti nuostabiu liudijimu, kaip gavau 2 000 000 eurų, PASKOLĄ per ELENA NINO kredito investicijas ir visokias. Jei jus domina paskola, susisiekite el. paštu: elenanino0007@gmail.com

Skaityti visus komentarus (18) »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „E21 PARTNERS“ sinergija

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine grupe „E21 PARTNERS“. skaityti »

„Cash Management.iQ“ evoliucija. BS/2 atnaujina sistemų pagrindą (2)

Pastaruoju metu BS/2 aktyviai įgyvendina savo programinių produktų perkėlimą į naują šiuolaikinę IT sistemą. .iQ šeimos sprendimai perkeliami į kitą sistemą, siekiant padidinti jų našumą, darbinių sistemų stabilumą, konfidencialių duomenų apdorojimo ir laikymo saugumą, taip pat didinant jų patogumą naudotojams. skaityti »

BS/2 bankiniai sprendimai garsina Lietuvos vardą užsienyje daugiau nei 20 metų (1)

Balandžio 24 d. Lietuvos įmonei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) oficialiai sukanka 20 metų. Tiesa, įmonių grupės „Penki kontinentai“, kuriai priklauso ši bendrovė, veikla bankinių technologijų srityje prasidėjo gerokai anksčiau. skaityti »

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »

Malyje bankomatus saugos „ATMeye.iQ“ (3)

Bendradarbiaudama su regioniniu partneriu, BS/2 pradėjo platinti Malyje savo programinį sprendimą „ATMeye.iQ“, kartu palaikydama vietinių finansų įstaigų bankinės savitarnos optimizacijos iniciatyvą. skaityti »

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai (4)

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir savo seminarus bei tarptautinius renginius. skaityti »