Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras

Publikuota: 2022 m. vasario 11 d. penktadienis

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą! Nuo šiol Kazachstano bankų klientai galės gauti operatyvias konsultacijas mokėjimo kortelių skaitytuvų eksploatavimo klausimais, užsisakyti jų apžiūros bei remonto  paslaugas.

Plačiau apie tai pakalbinome „BS/2 Kazakhstan“ direktorių Azat Lyukhuzayev ir technikos direktorių Viktorą Tumanovą.

Ar buvo sudėtinga įsteigti visą parą veikiantį techninės priežiūros centrą?

Azat Lyukhuzayev:

Įsteigti visą parą veikiantį techninės pagalbos centrą buvo vienas iš strateginių mūsų įmonės tikslų. Nuolatinės techninės pagalbos centras padeda  ne tik greičiau apdoroti klientų užklausas, bet ir užmegzti pasitikėjimu grįstus santykius su kiekvienu klientu.

Centras buvo atidarytas labai operatyviai, per trumpą laiką. Reikėjo skubiai atlikti personalo atranką, mokymus ir suformuoti visus sąveikos su bankų struktūromis procesus. Projektą įgyvendinome 2021 gruodį ir šių metų sausį – tais mėnesiais, kai buvo daug švenčių, o ir šalyje sudėtinga situacija.

Papasakokite apie visą parą veikiančio skambučių centro darbą – kur yra įrašymo įranga, kas apdoroja užklausas?

Viktor Tumanov:

Banko pageidavimu įrašomi visų klientų pokalbiai su operatoriumi –  šiuo metu tai standartinė klientų aptarnavimo procedūra. Banko skambučių centro operatoriai automatiškai nukreipia klientų skambučius mūsų specialistams, o šie priima jų užduotis.

Tarp dažniausiai užduodamų klausimų – sunkumai spausdinant čekį, ryšio sutrikimai ir mokėjimo operacijų problemos. Šiuo metu BS/2 skambučių centre pamainomis dirba keturi operatoriai.

Ar techninė pagalbą visą parą yra aktuali?

Azat Lyukhuzayev:

Atsižvelgiant į mokėjimo kortelių skaitytuvų naudojimo specifiką (viešbučiuose, restoranuose ir kitose vietose, kur paslaugos teikiamos visą parą), skambučių sulaukiame nuolat. Visų pirma, šio centro paslaugų poreikį lemia aukšti aptarnavimo standartai ir į klientą orientuotas techninių paslaugų personalo darbas.

Kiekvienam šiuolaikiniam vartotojui svarbus paslaugų prieinamumas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl įsteigę visą parą veikiantį centrą, galime teikti bankų, su kuriais bendradarbiaujame, klientams reikiamo lygio techninę pagalbą.

BS/2 centro Kazachstane personalas operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir teikia individualią pagalbą sprendžiant problemines situacijas 24/7 formatu.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

komentarai

Svitlana IP: 172.28.193.100
2023-05-14 19:50 (!)
Nabídka soukromé půjčky ihned Hledáte finanční pomoc za rozumných podmínek a potřebujete mít prostředky na svém bankovním účtu do 24 hodin? Jste zaměstnáni nebo podnikáte, ale vaše banka vaši žádost zamítla? Máte nepříjemný záznam v registru dluhů, kterého se jen tak nezbavíte? V každém případě vám mohu s vaším příjmem půjčit, kolik chcete. Požádejte o skvělé nebankovní finance s výhodnými podmínkami. Napište mi na email: orossv041@gmail.com nebo telegram +420 721 968 276
petr buzek IP: 172.28.193.100
2022-12-20 12:12 (!)
Ar tau reikia paskolos???? Asmeninės paskolos ar verslo paskolos???? Pasikalbėk su manimi apie tai. KONTAKTŲ PAVADINIMAS: Ponas Petras Buzekas, jei susidomėjote, susisiekite su mumis adresu::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com Whatsapp dabar: +639451256230
Ingrid IP: 185.184.145.160
2022-09-07 16:42 (!)
Esu Ingrida, norėčiau pasidalinti nuostabiu liudijimu, kaip gavau 2 000 000 eurų, PASKOLĄ per ELENA NINO kredito investicijas ir visokias. Jei jus domina paskola, susisiekite el. paštu: elenanino0007@gmail.com

Skaityti visus komentarus (18) »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »

Malyje bankomatus saugos „ATMeye.iQ“ (3)

Bendradarbiaudama su regioniniu partneriu, BS/2 pradėjo platinti Malyje savo programinį sprendimą „ATMeye.iQ“, kartu palaikydama vietinių finansų įstaigų bankinės savitarnos optimizacijos iniciatyvą. skaityti »

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai (4)

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir savo seminarus bei tarptautinius renginius. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė pelnė metų bendruomeniškiausios įmonės vardą (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė ‒ 2020-ųjų metų bendruomeniškiausia įmonė. Tokį įvertinimą grupė pelnė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kasmet organizuojamuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose didelių įmonių kategorijoje. Minėtoje kategorijoje varžėsi – 11 įmonių. skaityti »

Mokėjimo kortelių evoliucija: nuo popierinių iki virtualių ir medinių? (1)

Mokėjimo kortelės vis sparčiau konkuruoja su grynaisiais pinigais, o koronaviruso pandemijos metu paraginus visuomenę vengti grynųjų, ši konkurencija dar sparčiau išaugo. Tačiau, kokia jų ateitis? Ar kortelės pakeis grynuosius pinigus, o gal visai išnyks, taps virtualiomis? Pažvelkime į jų istoriją. skaityti »

Grynieji ar kortelė? Pandemijos įtaka (1)

COVID-19 pandemija visame pasaulyje paskatino skaitmeninių paslaugų diegimą. Reikšmingi pokyčiai įvyko ir atsiskaitymų srityje. Priverstinė izoliacija, rekomendacijos vengti grynųjų pinigų paskatino sparčią elektroninių atsiskaitymų plėtrą. skaityti »

„Penki“ klientams – dar patikimesnis interneto ryšys (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikianti šviesolaidinio interneto ir IPTV paslaugas sostinės gyventojams, praneša, kad sėkmingai įgyvendina ryšio magistralių spartos didinimo iki 100 Gb/s projektą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupės pajamos viršijo 60 mln. eurų (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės, veikiančios bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo sprendimų, šviesolaidinio interneto bei IPTV, IT užsakomųjų paslaugų sektoriuose, pajamos 2020 metais pasiekė 62,5 mln. eurų. skaityti »

IPTV technologijai Lietuvoje – jau 20 metų (6)

Dar, rodos, taip neseniai populiariųjų TV serialų mėgėjai skubėjo namo iš darbo, kad tik nepraleistų kokios svarbios scenos. Krepšinio sirgaliams ne kartą teko neišsimiegoti belaukiant varžybų ir keiktis pražiopsojus tritaškį. Viskas pasikeitė atsiradus IPTV (angl. Internet Protocol Television), interneto protokolo pagrindu veikiančiai išmaniajai televizijai. skaityti »

HD kokybės „Sport1“ prieinamas visiems „Penki“ TV žiūrovams (4)

Džiaugiamės galėdami pranešti, kad nuo 2021 metų sausio pagrindiniame „Penki“ TV kanalų rinkinyje rasite lietuvišką sporto kanalą „Sport1“ nebe SD, o HD vaizdo raiškos kokybe. skaityti »