Lojalumo programą, pavadintą „Būk arčiau“, bendrovės „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS) užsakymu sukūrė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti „Ashburn International“ (ASHBURN).
Pasirodant pranešimų, jog kelionių rinka atsigauna ir netgi pastebima augimo požymių, didėja ir keliautojų poreikiai. Todėl šiame sektoriuje dirbančios kompanijos nuolat ieško įvairių būdų, kaip didinti pardavimą, pritraukti naujų ir išsaugoti jau esamus klientus, didinti prekių ženklų žinomumą. Viena iš priemonių, padedančių pasiekti šių tikslų, – lojalumo sistema.
Lojalumo programą, pavadintą „Būk arčiau“, bendrovės „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS) užsakymu sukūrė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti „Ashburn International“ (ASHBURN). Programa įgyvendinta panaudojus jau gerai rinkoje žinomą ASHBURN mokėjimo ir lojalumo sistemą „PayLo“.
Anot TOKS generalinio direktoriaus Arūno Indrašiaus, naujoji keleivių lojalumo programa – tai galimybė didinti įmonės konkurencingumą, dažnai keliaujantiems klientams suteikti didesnių nuolaidų, atsižvelgti į individualius kiekvieno keliautojo poreikius.
„Lojalumo programa „Būk arčiau“ jau duoda pirmus apčiuopiamus rezultatus. Dabar tiksliai žinome, kas yra mūsų klientai ir kokiomis mūsų paslaugomis jie naudojasi. Šiuo metu turintiems lojalumo korteles siūlome diferencijuotų nuolaidų, tačiau ilguoju laikotarpiu, įvertinę „PayLo“ sistemos teikiamus išsamius analitinius duomenis, galvosime, kaip lojalumo programą padaryti dar patrauklesnę“, – teigė A. Indrašius.
Pasak „PayLo“ produkto vadovo Laimono Lileikos, TOKS lojalumo programa sukurta ir pritaikyta tiek fiziniams, tiek juridiniams keleivinio transporto bendrovės klientams. Skirtumas tik tas, kad juridiniams asmenims leidžiama pirkti kelionės bilietus į skolą, o tai įmonėms, perkančioms TOKS paslaugas, yra labai patogu.
Specialisto teigimu, lojalumo sistemos gali užtikrinti verslo sėkmę – tinkamai ir kūrybiškai išnaudojus sistemos privalumus, galima ne tik pritraukti bei išlaikyti klientus ir taip įsitvirtinti rinkoje, bet ir lengvai suteikti klientams adekvačią pridėtinę vertę.
Apie „Tolimojo keleivinio transporto kompaniją“
Bendrovė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“, įkurta 1996 metais, veža keleivius priemiesčio, tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais. Šiuo metu iš Vilniaus autobusų stoties galima nuvykti į daugelį Europos šalių, TOKS maršrutai driekiasi beveik į visus Lietuvos miestus. Įmonė yra Europos keleivių vežėjų linijų tinklo „Eurolines“, Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ ir Europos autobusų stočių asociacijos narė. Šiuo metu bendrovė turi 80 autobusų.
Apie „Ashburn International“
„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė ASHBURN daugiau nei dešimt metų teikia mokamųjų kortelių priežiūros paslaugas bei diegia elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus. 2007 metais bendrovei suteiktas kortelių duomenų aukščiausio lygio apsaugą liudijantis tarptautinis PCI DSS sertifikatas.
Apie „PayLo“ sprendimą >>>