DNB edukacinis LIFTAS vėl kels aukštyn kūrybingiausių moksleivių idėjas

Publikuota: 2013 m. kovo 23 d. šeštadienis

Nereikia būti patyrusiu verslininku, kad galėtum įgyvendinti savo svajonių idėją. Tai drąsiai tvirtina Lietuvos moksleiviai, šiemet dalyvausiantys antrus metus vyksiančiame ir gerokai išaugusiame tiek dalyvių, tiek ir lektorių skaičiumi edukaciniame projekte LIFTAS, kurio nugalėtojų projektus padės įgyvendinti DNB bankas.

Šiemet projektas LIFTAS kils dar galingiau, aukščiau ir novatoriškiau. Iki birželio vidurio moksleiviai iš visos Lietuvos gilinsis į verslo paslaptis: dalyvaus seminaruose, generuos naujas verslo idėjas, o  padedami DNB banko specialistų jas tobulins ir rengs verslo planus.

Net 70–ties mokyklų komandos šiemet varžysis dėl savo idėjos įgyvendinimo, kuri bus naudinga mokyklos ar net miestelio bendruomenei. Pirmosios vietos laimėtojams DNB bankas skirs 10 tūkst. lt, antrosios – 5 tūkst. lt.

Pernai pirmojo edukacinio projekto LIFTAS nugalėtojai – Panevėžio Juozo Miltinio bei Klaipėdos Baltijos gimnazijų auklėtiniai – jau spėjo įgyvendinti savo svajones. Komisija labai gerai įvertino jų unikalių verslo planų parengimą, idėjų verslumą, įdomumą, aktualumą, naudą gimnazijos bendruomenei bei pristatymo originalumą.

Pagrindinį prizą – 10000 lt – iškovoję Panevėžio gimnazistai puikiai kyla LIFTU – įkūrė keliaujantį mobilų teatrą, panaudodami lengvai konstruojamas pakylas ir apšvietimo bei įgarsinimo sistemas, taip praplėsdami ribotas teatro erdves kūrybinei gimnazistų veiklai.

Panevėžiečių mobilusis teatras atnešė ne tik daug džiaugsmo pirmiesiems žiūrovams, bet ir pirmųjų pajamų. LIFTO dėka įgyta mobilioji scena pasitarnaus Respublikiniam IX jaunųjų dramaturgų festivaliui, kuriame dalyvaus moksleiviai iš visos Lietuvos. Jaunieji verslininkai savo sceną jau vasaros pradžioje nuomos ir kitų Panevėžio mokyklų mokiniams, taip papildomai užsidirbs pajamų savo veiklai vystyti.

„Labai džiaugiamės pagaliau turėdami šią sceną, tačiau dar daugiau naudos vaikams davė pats projektas. Jie išmoko išsigryninti idėjas, jas paruošti kaip verslo planą, pramoko finansinio raštingumo, dalyvavo profesionalų vedamuose seminaruose“ – džiaugiasi Panevėžio Juozo Miltinio gimnazijos mokytoja bei komandos ir idėjos koordinatorė Silvija Sėrikovienė.

5000 litų savo idėjos įgyvendinimui laimėję Klaipėdos Baltijos gimnazijos jaunieji verslininkai irgi džiaugiasi jau įrengta keramikos studija. Studijoje nuolatos dirba 30 gimnazistų, jie ruošiasi Mokomųjų Mokinių Bendrovių mugei, kurioje pristatys savo keramikos dirbinius. Gimnazija įsigijo visą reikalingą inventorių darbui su moliu. Nors visi įrengimo darbai baigėsi tik gruodžio pabaigoje, mokiniai dar spėjo surengti kalėdinę molio gaminių parodą.

„Visas mokyklas labai raginu dalyvauti projekte LIFTAS, jaunimui tai nepamirštama patirtis. Gimnazistai specialiose lektorių paskaitose mokomi kurti verslo idėjas, kalbėti prieš auditoriją, vyksta susitikimai, kuriuose moksleiviai gauna ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių“, – pasakojo Klaipėdos Baltijos gimnazijos atstovė ir idėjos koordinatorė Renata Česnelienė.

DNB banko inicijuoto edukacinio projekto LIFTAS tikslas – jaunų žmonių sąmoningumo, finansinės atsakomybės bei verslumo ugdymas, siekiant suteikti mokiniams daugiau praktinių žinių, įgūdžių bei galimybę įgyvendinti savo verslo idėją, turinčią pridėtinę vertę mokyklos bendruomenei. Projekte gali dalyvauti 1–3 klasių gimnazistai arba 9–11 klasių vidurinių mokyklų komandos. Mokyklų registracija į šiemetinį LIFTĄ jau baigėsi, seminarai ir darbas su projektais mokyklose vyks iki gegužės, nugalėtojai bus paskelbti birželio pradžioje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »