Bankroto administratorius patvirtino maždaug dviejų trečdalių klientų nuosavybės teises į vertybinius popierius saugotus banke SNORAS ir pervedė juos į klientų nurodytas finansines institucijas. Iš likusio trečdalio klientų prašymų pervesti vertybinius popierius tikimasi sulaukti artimiausiu metu.
Bankroto administratorius patvirtino maždaug dviejų trečdalių klientų nuosavybės teises į vertybinius popierius saugotus banke SNORAS ir pervedė juos į klientų nurodytas finansines institucijas. Iš likusio trečdalio klientų prašymų pervesti vertybinius popierius tikimasi sulaukti artimiausiu metu.
„Lietuvos emitentų išleisti ir banke saugomi vertybinių popierių aktyvai priskiriami atitinkamiems klientams, o ne bankrutuojančio banko turtui. Pradėjus bankroto procedūras, bankas jau nebegali būti saugotoju ir prižiūrėti saugomų sąskaitų. Todėl saugomi aktyvai klientų vardu turi būti pervesti į klientų nurodytas sąskaitas kitose finansinėse institucijose,“ – sako bankroto administratorius Neil Cooper.
SNORO specialistai toliau konsultuoja klientus apie galimybę pervesti SNORE saugomus aktyvus. Likusieji klientai turi pateikti prašymo formą kad jų aktyvai būtų pervesti naujam saugotojui. Formoje reikia įvardinti naują pasirinktą finansinę instituciją, registruotą Lietuvos centriniame vertybinių popierių depozitoriume ir turinčią teisę saugoti vertybinius popierius. Bankui SNORAS patvirtinus kliento teisę į aktyvus, jis įvykdys reikiamas pervedimo procedūras naujajam saugotojui. Bankas SNORAS, patvirtinęs kliento teisę į vertybinius popierius, perves kliento aktyvus nurodytai institucijai, kai ši finansinė institucija patvirtins atitinkamų saugojimo dokumentų gavimą.
Šaltinis:
pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.