Vaikų finansinio raštingumo ugdymui skirtas edukacinis internetinis žaidimas „Pinigėnai“ Lietuvoje muša populiarumo rekordus. Prie kovo pradžioje pasirodžiusio internetinio žaidimo, skirto 5–9 metų amžiaus vaikams, prisijungė daugiau nei 163 000 vartotojų.
Vaikų finansinio raštingumo ugdymui skirtas edukacinis internetinis žaidimas „Pinigėnai“ Lietuvoje muša populiarumo rekordus. Prie kovo pradžioje pasirodžiusio internetinio žaidimo, skirto 5–9 metų amžiaus vaikams, prisijungė daugiau nei 163 000 vartotojų. Šis skaičius prilygsta Lietuvoje gyvenantiems visiems 5–9 metų amžiaus vaikams, kurių praėjusiais metais, Statistikos departamento duomenimis, buvo 152 253.
Žaidimas „Pinigėnai“ Lietuvoje startavo vėliausiai, tačiau per keturis mėnesius Lietuvos vartotojai ne tik pasivijo, bet ir aplenkė Daniją ir Norvegiją. Prisijungimų prie žaidimo statistika rodo, jog lietuviai, palyginanti su kitomis šalimis, labiau linkę sugrįžti į šį žaidimą. Vieno vartotojo prisijungimų prie žaidimo skaičius yra antrasis pagal dydį po Estijos tarp visų aštuonių dalyvaujančių jame šalių.
„Statistika rodo, kad lietuvaičiai į žaidimą „Pinigėnai“ apsilanko vidutiniškai 4,62 karto ir tai atitinka planuotą vidurkį. Yra paskaičiuota, kad pagrindines finansinio raštingumo žinias vaikai gali įsisavinti per 4–5 kartus. Tyrimai rodo, kad vieno prisijungimo metu vaikai vidutiniškai žaidžia nuo pusvalandžio iki valandos laiko”, – sako Danske banko socialinės veiklos ir edukacinių projektų vadovė Gerimanta Stankutė.
Pasal G. Stankutės, žaisti vaikai gali vieni, tačiau geriausių rezultatų galima pasiekti, kai vaikai žaidžia kartu su tėvais. Tuomet su žaidimo užduotimis galima susieti ir aptarti gyvenimiškas situacijas, susijusias su kišenpinigiais, taupymu ar prioritetais. Žaidimas sukurtas kartu su švietimo ekspertais, tad jį galima įtraukti į pamokų planą.
Su šalies švietimo ekspertais sukurtas žaidimas „Pinigėnai“ yra saugi ir patraukli priemonė tėvams ir pedagogams mokyti vaikus tinkamai elgtis su pinigais. Žaidimo svetainėje yra specialiai tėvams ir mokytojams skirtos skiltys su naudinga informacija ir patarimais, kaip įdomiau integruoti žaidimą į vaiko ugdymo procesą.
Internetinis žaidimas „Pinigėnai“ yra Danske banko finansinio raštingumo programos, skirtos ugdyti pagrindinius vaikų ir jaunų žmonių finansinius įgūdžius, dalis. „Pinigėnai“ – lietuviška visame pasaulyje puikiai žinomo edukacinio žaidimo „Moneyville“ versija. Pastarasis žaidimas startavo 2008 m. rudenį Danijoje, o vėliau adaptuotos jo versijos pasirodė Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Airijoje, Šiaurės Airijoje ir Estijoje.