Tarptautinio švietimo ministrų susitikimo akcentas – mokytojų darbo kokybė

Publikuota: 2014 m. birželio 27 d. penktadienis

Kaip pasiekti, kad pagrindinis mokytojo tikslas būtų ne tik išdėstyti pamoką, bet ir taip sudominti mokinius, kad kiekvienas ją gerai suprastų ir įsisavintų? Šį ir kitus su mokytojų profesinėmis kompetencijomis susijusius klausimus švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis aptarė su kolegomis švietimo ministrų susitikime, kurį birželio 25-26 dienomis organizavo Japonijos švietimo, kultūros, sporto, mokslo ir technologijų ministerija ir Europos bendradarbiavimo ir plėtros organizacija (EBPO).

Tokijuje susirinkę švietimo ministrai diskutavo, kaip paskatinti mokytojus bendradarbiauti tarpusavyje siekiant, kad moksleiviai suprastų, kaip per atskirų dalykų pamokas įgytos žinios siejasi ir kaip jas galima pritaikyti praktiškai. Diskusijose ieškota atsakymų į klausimą, kaip mokytojai gali stiprinti mokymosi kultūrą ne baugindami artėjančiu egzaminu, bet skatindami mokinių smalsumą, atsakomybę ir pasitikėjimą savo galimybėmis.

Susitikime svarstyta, kaip suteikti mokytojams į XXI amžiaus iššūkius orientuotam ugdymui reikalingas kompetencijas, efektyviai panaudojant turimus finansinius išteklius.

Ministrų susitikimas organizuotas tuo metu, kai buvo viešai pristatyti 2013 metais atlikto didžiausio tarptautinio mokytojų tyrimo TALIS rezultatai, tad diskusijoje buvo remiamasi ir šio tyrimo rezultatais bei įžvalgomis.

Vizito Tokijuje metu ministras Dainius Pavalkis su Japonijos švietimo, kultūros, sporto, mokslo ir technologijų ministru Hakubun Shimomura aptarė dvišalio bendradarbiavimo plėtros mokslo ir technologijų srityje galimybes po sėkmingo birželio pradžioje Japonijoje įvykusio Lietuvos mokslo tarybos ir Japonijos mokslo finansavimo agentūros seminaro bei vadovų susitikimo.

Su naujai paskirtu EBPO Švietimo politikos direktorato direktoriumi Andreas Schleicher diskutuota apie Lietuvos, siekiančios pradėti derybas dėl pilnos narystės EBPO, perspektyvas aktyviau įsijungti į organizacijos veiklą švietimo kokybės gerinimo, ekonominiam augimui užtikrinti reikalingų įgūdžių formavimo srityse.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »