Parduotas socialinis tinklas „MySpace“

Publikuota: 2011 m. birželio 30 d. ketvirtadienis

Socialinių tinklų rinkoje „News Corporation“, valdanti socialinį tinklą „MySpace“, pardavė jį reklama internete besiverčiančiai įmonei „Specific Media“. Praėjusio dešimtmečio pradžioje „MySpace“ tapo socialinių tinklų lyderiu, tačiau po kelerių metų tinklalapio sėkmę užtemdė konkurentai. Nors buvo imtasi priemonių gaivinti šį socialinį tinklą, tačiau puslapis jau kelerius metus iš eilės sulaukia vis mažiau dėmesio iš socialinių tinklų naudotojų.

Manoma, kad „News Corporation“ nusprendė parduoti „MySpace“, kai pelnas šių metų antrajame ketvirtyje sumažėjo nuo 156 milijonų dolerių iki 31 milijono. Šių metų gegužės mėnesį „MySpace“ aplankė beveik 35 milijonai JAV gyventojų, o tai labai mažas skaičius, palyginti su 158 milijonais žmonių, per mėnesį apsilankiusių „Facebook“ tinkle.

Na o sėkmingais 2005 metais „MySpace“ turėjo 22 milijonus lankytojų, kai besikuriantis „Facebook“ teturėjo vos 8 milijonus.

Nors pardavimo kaina yra neatskleista, tačiau manoma, kad tinklalapis buvo parduotas už labai mažą kainą – vos 35 milijonus dolerių. 2005 metais „News Corporation“ šį socialinį tinklalapį įsigijo už 580 milijonų dolerių, tačiau, iškilus „Facebook“ puslapiui, „MySpace“ naudotojai ir reklamos užsakovai pasirinko vis labiau populiarėjančius „Facebook“ ir „Twitter“.

Naujieji socialinio tinklo savininkai „Specific Media“ paskelbė, kad nuo šiol puslapio reikalais rūpinsis žinomas dainininkas ir aktorius Džastinas Timberleikas.

 

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha