Koks greičiausias būdas jaunai, modelio karjerą pradėjusiai merginai išgarsėti? Atsakymas paprastas: susikurti stulbinančią anketą ir nuolat ją pildyti.
Koks greičiausias būdas jaunai, modelio karjerą pradėjusiai merginai išgarsėti? Atsakymas paprastas: susikurti stulbinančią anketą ir nuolat ją pildyti.
Mados industrijos atstovai pastebi, jog šiandieniai modeliai nenusiteikę tyliai sėdėti ir laukti, kol juos pastebės didžiosios kompanijos ir pakvies ant tviskančių podiumų. Tik pradėjusios karjerą merginos suskumba kurti anketas socialiniame tinkle „Facebook“ ir „Twitter“. Jos deda nuotraukas iš naujausių sesijų, pasakoja kokių firmų drabužius vilki ir ką valgo pietums. Merginos nesibodi atskleisti ir madų pasaulio užkulisių: kovos dėl geresnės vietos po saule.
Tačiau socialiniais tinklais naudojasi ne tik „žali“ modeliai.
„Bendravimas socialiniuose tinkluose modelį paverčia gyvu žmogumi. Mes ne tik vaikštome podiumu ir žėrime ant žurnalų viršelių, mes esame žmonės ir turime, ką pasakyti,“ – tvirtino modelis Mikhaila Rocha, geriau žinoma kaip Coco Rocha.
Reklamos ekspertai pastebi, jog toks modelių elgesys yra priimtinas ir labai sveikintinas, mat merginos garsina ir kompanijas, kurioms atstovauja. Pati Coco Rocha, ne kartą puošusi „Vogue“ viršelį, taip pat garsina tokias firmas, kaip „Chanel“, „Dolce & Gabbana“, „Dior“, ir kt.