Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

Publikuota: 2015 m. birželio 30 d. antradienis

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau naudotojų nei „Facebook“. Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

Šios dvi platformos Lietuvoje pritraukia didžiausią vartotojų skaičių, tačiau jų auditorija yra skirtinga. 24 proc. gyventojų kiekvieną dieną prisijungia tik prie vienos iš jų – 16 proc. kasdien prisijungia prie savo „Facebook“ paskyros, bet nesinaudoja „Youtube“, o 8 proc. atvirkščiai – kiekvieną dieną naudojasi „Youtube“, bet neprisijungia prie „Facebook“.

Platformų naudotojų skirtumai ypatingai išryškėja analizuojant savaitės ir mėnesio auditorijas. Savaitinė abiejų socialinių tinklų auditorija yra beveik vienoda – „Facebook“ socialiniu tinklu bent kartą per savaitę naudojasi 44 proc., o „Youtube“ – 41 proc., tačiau „Youtube“ mėnesinė auditorija lenkia „Facebook“ beveik 10 proc. Bent kartą per mėnesį „Youtube“ naudoja 56 proc. respondentų, o „Facebook“ – 48 proc.

Platformų lankytojai skiriasi ne tik pagal apsilankymų įpročius, bet ir pagal lytį – „Facebook“ auditorija yra moteriškesnė, o „Youtube“ labiau vyriška. Tai rodo, kad reklamdaviai rinkdamiesi efektyviausią platformą savo prekės ženklui turėtų atsižvelgti ne tik į bendrą lankomumą, bet ir atkreipti dėmesį į auditorijos pasiekiamumą pagal lytis.

Moterų auditorija kasdien labiau pasiekiama „Facebook“ tinkle – kiekvieną dieną šioje platformoje lankosi 15 proc. punktų daugiau moterų nei „Youtube“, tačiau per mėnesį abi platformos pasiekia panašų moterų skaičių – apie 52-54 proc.

TNS LT reprezentatyvus socialinių tinklų vartotojų tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario–lapkričio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 3 484 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Bilas Gatesas siūlo apmokestinti robotus

„Microsoft“ įkūrėjas Bilas Gatesas pareiškė, kad dirbantys robotai turi taip pat mokėti mokesčius kaip ir įprasti darbuotojai. skaityti »

Valentino dieną žmonės išlaidauja vis daugiau

Per paskutiniuosius trejus metus pasaulio žmonių išlaidos prieš šv. Valentino dieną išaugo 49 proc., o finansinių operacijų skaičius padidėjo net 73 proc. skaityti »

„Skype“ kviečia siųsti meilės sveikinimus

Valentino dienos proga „Microsoft“ pasiūlė savo pokalbių programos „Skype“ naudotojams naujus vaizdo atvirukus, kurie padės išreikšti savo mintis per nuotolį. skaityti »

Išmanųjį laikrodį bus galima valdyti kvėpavimu

Džordžijos technologijos instituto mokslininkai sukūrė technologiją „Whoosh“, kuri leidžia žmogui kontroliuoti išmanųjį laikrodį savo kvėpavimu. skaityti »

Robotų kūnas jus šilumą

Grupė inžinierių iš Italijos, JAV ir Šveicarijos sukūrė temperatūrai jautrią medžiagą, kuri leidžia robotams justi šilumą visu kūno paviršiumi. skaityti »

Australijos oro uostuose nebebus tikrinami pasai

Australijos valdžia nusprendė šalies oro uostuose atsisakyti pasų tikrinimo procedūros. skaityti »

Kinijoje sukurtas robotas-žurnalistas

Kinijoje sukurtas robotas-žurnalistas parengė pirmą straipsnį žurnalui „Southern Metropolis Daily“ apie Naujųjų metų keliones. skaityti »

Ateityje automobiliai tieks elektrą ir augins daržoves?

Šiuolaikiški automobilių gamintojų pasiūlymai ir ateities prognozės. skaityti »

Dangoraižis valys miestą nuo smogo

Tarptautinė inovacijų technologijų bendrovė „Arconic“ sukūrė 4,8 km aukščio dangoraižio projektą, kurio tikslas – pastatyti pastatą, gebantį „sugerti“ miesto smogą. skaityti »

Sukurta planšetė silpnaregiams

Pradedančioji įmonė BLITAB sukūrė planšetę, skirtą silpnai matantiems ir akliesiems. skaityti »