Pirmasis lietuviškas interaktyvus reklamos stendas skaičiuos ir analizuos naudotojus

Publikuota: 2015 m. gegužės 26 d. antradienis

Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkai ir studentai sukūrė pirmąjį lietuvišką interaktyvų reklamos stendo prototipą, kuris ne tik transliuoja reklamą, bet ir fiksuoja reklamą stebėjusiųjų naudotojų statistinius duomenis.

Jau artimiausiu metu bus galima vertinti ir reklamą stebinčio žmogaus emocijas, o patį reklaminį stendą susieti su mobiliuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, integruoti informacijos pateikimo balsu funkciją ir įdiegti daug kitų naujovių.

Inovacijos kūrėjų teigimu, nuolatinio reklamos triukšmo apsuptas vartotojas šiandien neturi technologinių galimybių pats pasirinkti jį dominančią informacija. Naujasis KTU sukurtas interaktyvaus reklamos stendo prototipas su naudotojų analizavimo sistema ne tik transliuoja reklamą, bet ir ekrano lietimo funkcijos pagalba leidžia pačiam pasirinkti tai, ko jis iš tikrųjų ieško.

Stendas patrauklus ir reklamos užsakovams, nes naudotojų elgsenos analizavimo sistema pateikia reklamą stebėjusių naudotojų statistinius duomenis: lytį, amžių, žiūrėjimo trukmę.

Dirbdamas rinkodaros srityje dažnai susidurdavau su paprastu klausimu – kaip  tiksliai  išmatuoti vidaus ir lauko reklaminių stendų matomumą? Ne paslaptis, kad lauko reklamos stendų nuomotojai dažnai pateikia iš piršto laužtą statistiką.

Todėl ir kilo idėja sukurti technologiją, kuri realiai įvertintų reklamos statistinius duomenis: tai yra, kiek žmonių pastebėjo, kokios lyties ir amžiaus žmonės  labiausiai susidomėjo reklama, kiek laiko ją stebėjo“, – pasakojo vienas iš technologijos idėjos autorių, KTU Nacionalinio inovacijų ir verslo centro darbuotojas Paulius Nezabitauskas.

Nors panašios programinės įrangos pasaulyje egzistuoja, kauniečiai siekė apjungti ir reklamos transliacijos, ir reklamos analitikos sistemas į vieną technologinę platformą (stendą), kurią būtų galima ir testuoti, ir išbandyti naujas idėjas.

Idėjos įgyvendinimas nebuvo lengvas, nes nemažai bandytų technologijų nepasiteisino. Ledai pajudėjo prie stendo kūrimo prisijungus KTU mokslininkams dr. Vidui Raudoniui ir prof. Arūnui Lipnickui.

Potencialūs sistemos naudotojai buvo reiklūs ir reikalavo iš sistemos, iš pirmo žvilgsnio, techniškai sunkiai realizuojamų funkcijų. Tačiau mokslininkai džiaugiasi, kad didžioji dalis pageidaujamų funkcijų tokių, kaip  lyties, žmogaus amžiaus nustatymas, jau yra įdiegtos prototipe.

Prie bendraminčių komandos prisijungė ir Liudas Ubarevičius dirbantis interaktyvios reklamos programavimo srityje bei  KTU Ekonomikos ir verslo marketingo studentės, kurios atliko panašių įrenginių ir sistemų rinkos bei gaminių dizaino tyrimus.

Šiuo metu sukurtas interaktyvus stendas su vartotojų analizavimo sistema laikoma prototipu, kurį testuojant bus siekiama gerinti visos sistemos kokybę.

Pirmąjį lietuvišką interaktyvų reklaminį stendą gali naudoti ne tik prekybininkai, bet ir universitetai, bibliotekos, muziejai, oro uostai, autobusų ir traukinių stotys, bankai – visi, norintys suteikti vartotojams reikalingą informaciją ir leisti patiems ją pasirinkti, bei tie, kam svarbu įvertinti, kuo labiausiai domėjosi jų lankytojai, vartotojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kuriama technologija, gebanti perduoti žmogaus mintis

Išradėjas ir verslininkas Elon Musk tikisi sukurti technologiją, padedančią žmonėmis keistis mintimis per atstumą. skaityti »

Kanados banke – šokantis robotas konsultantas

Kanados bankas ATB pradėjo testuoti Japonijos įmonės „Softbank“ robotą „Pepper“. skaityti »

„Trekstor“ išleis laikrodį, veikiantį „Windows 10“ pagrindu

„Microsoft“ paskelbė, kad „Trekstor“ išleis išmanųjį laikrodį, kuris veiks valdomas operacinės sistemos „Windows 10 IoT Core“. skaityti »

Grįžta pomėgis spausdinti nuotraukas

Nors nuotraukų albumais galima grožėtis įrenginių ekranuose, vis dažniau lietuviai renkasi nuotraukas spausdinti ir saugoti popieriuje. skaityti »

Per kaulus grojančios ausinės būtų sužavėjusios L.Van Bethoveną

Ar žinote, kad L.Van Bethovenas apkurtęs naudojosi muzikos perdavimu kaulais? skaityti »

Vilniuje vėl statomi makaronų tiltai

Pavasarine tradicija jau tapęs išskirtinių tiltų statymo konkursas VGTU „Makaronų tiltai 2017“ šiemet grįžo su dar didesniais užmojais – kūrybiškos inžinerijos dvasia užkrėtęs Lietuvos mokyklas, šiemet čempionatas nusitaikė į universitetus. skaityti »

Lietuviai per internetą dažniausiai perka madingas prekes

Lietuvos gyventojai vis labiau įpranta pirkti internete ir apsipirkdami tokiu būdu išleidžia vis daugiau pinigų. skaityti »

Bepilotės skraidyklės skraidins kraują

Dvi Šveicarijos miesto Lugano ligoninės nusprendė operatyviam kraujo ir biologinių medžiagų pristatymui panaudoti skraidykles „Matternet One“. skaityti »

Vilniuje pristatytas 41 išradimas – nuo kvapų lazdelės iki elektrinės riedlentės

Kovo 31 d. – balandžio 1 d. Vilniaus „Litexpo“ parodų ir kongresų centre buvo atidarytas pirmasis ir didžiausias Lietuvoje išradėjų konkursas „Vilnius išranda 2017”. skaityti »

Mūsų planetoje jau gyvena 20 tūkst. kiborgų

Pasak mokslininkų, didžiausia problema ta, kad evoliucionuojame per lėtai ir mūsų kūnai nespėja prisitaikyti prie sparčiai kintančio šiuolaikinio gyvenimo. skaityti »