„Re–Misija™“ – vaizdo žaidimas vėžiui gydyti

Publikuota: 2012 m. spalio 7 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

„Re–Misija™“ (liet. Re–Misija) yra vaizdo žaidimas, sukurtas specialiai paaugliams, jauniems ir suaugusiems žmonėms, sergantiems vėžiu. Žaidime žaidėjai valdo nano robotą Roxxi, kuris keliauja per vėžiu sergančio paciento kūną, naikindamas vėžines ląsteles, kovoja su bakterinėms infekcijoms ir valdo šalutinius poveikius, susijusius su vėžiu ir ligos gydymu. Tyrimai rodo, kad „Re–misija“ yra veiksminga priemonė jauniems vėžiu sergantiems pacientams, ir „HopeLab“ (pasaulinė laboratorija, kurianti naujus lėtinių ligų gydymo būdus) dabar kuria naują žaidimo versiją, grindžiamą šių teigiamų rezultatų.

Medicininiai tyrimai padarė didelę pažangą, siekiant užkirsti kelią, nustatyti ir gydyti vėžį per pastaruosius 25 metų, tačiau šie rezultatai neįtraukia paauglių ir jaunų žmonių. Vėžys išlieka pirmaujanti mirties priežastis tarp žmonių nuo 15 iki 39 metų amžiaus.

„Re–Misija™“ žaidimas yra pagrįstas „HopeLab“ įkūrėjos ir valdybos pirmininkės Pam Omidyar vizija. Savo karjeros pradžioje, Pam dirbo mokslininke imunologijos laboratorijoje. Kaip vaizdo žaidimų entuziastė, ji turėjo idėją, kad vaizdo žaidimai paaugliams, sergantiems vėžiu, gali turėti teigiamą įtaką, padėti jiems kovoti su savo liga. Buvusi „HopeLab“ prezidentė ir generalinė direktorė dr. Pamela Kato, vadovaudama „HopeLab“ mokslininkų būriui, ilgą laiko dirbo su vaizdo žaidimų kūrėjais, vėžio ekspertais, psichologais ir jaunais žmonėmis, sergantiems vėžiu. Taip ir buvo sukurtas novatoriškas žaidimas.

Prieš paleidžiant „Re–Misija™“, „HopeLab“ atliko atsitiktinių imčių tyrimą, skirtą žaidimo veiksmingumui įvertinti. Rezultatai parodė, kad specialiai sukurtas vaizdo žaidimas iš tikrųjų gali turėti teigiamą poveikį jauniems žmonėms, sergantiems lėtinėmis ligomis. Žaidžiant „Re–Misija™“, pasiekiamas geresnis gydymo rėžimo laikymasis, stipresnis asmens tikėjimas, kad jis gali pasveikti, o tai nulemia aktyvesnį priešinimąsi ligai.

„HopeLab“ platina „Re–Misija™“ jauniems žmonėms, sergantiems vėžiu, jų šeimoms bei asmenims, juos slaugantiems, nemokamai. Iki šiol daugiau nei 185 000 žaidimo kopijų jau buvo išplatintos 81 šalyje visame pasaulyje.

Pasaulyje susidomėjimas žaidimais, padedančiais gydyti ligas, sparčiai auga. Šių metų lapkričio 5 – 6 dienomis Amsterdame įvyks kasmetinė „Games for Health“ (liet. Žaidimai sveikatai) konferencija. Konferencijos tikslas – suburti medicinos specialistus, žaidimų kūrėjus, verslininkus ir visus susidomėjusius į vieną erdvę. Šiais metais pagrindinis dėmesys skiriamas naujųjų technologijų, ypač mobiliųjų prietaisų ir žaidimizacijos (angl. gamification) metodikų platinimui. Vyks įvairūs seminarai, vieną jų ves gerai žinomas žaidimų dizaineris Ben Sawyer, jis informuos klausytojus apie įvykius sveikatos žaidimų kūrimo pasaulyje.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę monetą

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę 5 grivnų monetą su šv. Mikalojaus atvaizdu. skaityti »

Ką per Kalėdas daugiausia perka Lietuvos gyventojai?

Lietuvoje kalėdiniu laikotarpiu prekybos tinklų pardavimai išauga maždaug penktadaliu, o pirkėjai gruodį užplūsta didžiausius prekybos centrus. skaityti »

Sukurtas išmanusis žiedas su daiktų interneto technologija

Kompanija „On Track Innovations Ltd.“ pristatė naują įrenginį – žiedą su įdiegta daiktų interneto technologija. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė išmanųjį parduotuvės krepšelį

„Panasonic“ pristatė išmanųjį parduotuvės krepšelį, kuris gali atstoti kasininką ir kasos aparatą. skaityti »

Tingi klotis lovą? Tegu pasikloja pati!

Jungtinių Amerikos Valstijų išradėjai sugalvojo prietaisą „Smartduvet“, kuris paverčia antklodę išmaniąja. skaityti »

Gandų patikimumą tikrins dirbtinis intelektas

„Reuters“ tyrimai rodo, kad 20 proc. naujienų visų pirma papuola į socialinius tinklus, o iš ten jau plinta į naujienų portalus. Dėl šios priežasties žinių portaluose neretai skelbiamos melagingos žinios. skaityti »

Pasaulinį inovatyvių idėjų konkursą laimėjo studentas iš Estijos

Paskelbtas visame pasaulyje vykusio tarptautinio idėjų inovatyviems namams konkurso „Electrolux Ideas Lab“ nugalėtojas – juo tapo idėjos autorius, produkto dizaino studentas Hannes Lung iš Estijos. skaityti »

„Galeries Lafayette“ prekybos centre apsigyveno šiaurės meškos

Prancūziškas prekybos tinklas „Galeries Lafayette“ vilioja pirkėjus papildytosios realybės vaizdais. skaityti »

„Intel“ pademonstravo 500 skraidyklių šviesos šou

Panaudodama 500 bepiločių skraidyklių su šviesos diodais bendrovė „Intel“ pristatė įspūdingą šviesos šou, kuris buvo įtrauktas į Gineso rekordų knygą. skaityti »

5 inovacijos, į kurias verta atkreipti dėmesį

Didieji technologijų gamintojai deda daug pastangų, siekdami naujais ir išmaniais sprendimais pagerinti žmonių gyvenimą. skaityti »