„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Publikuota: 2012 m. gruodžio 24 d. pirmadienis

Šaltinis: ucc.lt 

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva.

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

• „Cactus“. Daugelį metų Jonatan Cactus Soderstrom buvo bene gėdinga kompanija, tačiau šiemet jie oficialiai pradėjo veikti kartu su Dennis Wedin, žinomu dizaino specialistu. Taip gimė „Hotline Miami“, surrealiatyvus žaidimas pagal 80–uosius. „Soderstrom“ gerokai šoktelėjo į rinkos viršų. Puikus pavyzdys, kaip galima nesunkiai pasiekti prestižą.

• „Cygames“. Ne dažnai pasitaiko, kad visiškai naujas žaidimų žanras sėkmingai sprogtų, bet taip įvyko su „Tokijo Cygames“, jiems persikėlus į mobiliąją socialinę erdvę. Neišblėsus trumpalaikiam susižavėjimui, „Cygames“ nuveikė dar daugiau: sukūrė žaidimą „Rage of Baramut“, kuris sėkmingai debiutavo šių metų pradžioje „Android“ ir „iOS“ vakarų šalyse, ir dabar diktuoja kelią kitiems žaidimų gamintojams.

• „Double fine“. Remadamiesi „Crowdfunding“ (liet. minios finansavimas) modeliu, kompanija sugebėjo prikelti seną žaidimą ir sumušti pelno rekordus. „Double fine“ tiesiog pasirinko neįdomų ir nemadingą žaidimą, įtraukdami visus susidomėjusius į atkūrimo procesą. Žaidėjai galėjo reikšti nuomonę, balsuoti, kaip tobulinti žaidimą, kurti tolesnius žingsnius.

• „King.com“. Pastaraisiais metais kompanija orientavosi į naršyklinius kasdienius žaidimus, pavyzdžiui, dėlionės, tačiau tuomet pigiai sukūrė „iOS Bubble Witch Saga“, išpopuliarėjusią „Facebook“ ir mobiliuosiuose telefonuose. „Bubble Witch Saga“ nebuvo pirmasis žaidimas, kuriame svarbiausia yra burbulai ir taškai, tačiau jo veiksmingumą nulėmė puikus marketingas.

• „Christine Love“. Kartais žaidėjų kūrėjams tenka gerai pasukti galvas, norint sukurti įtraukiantį žaidimą. „Christine Love“ sukurtas žaidimas paremtas dienoraščio principu, interaktyvus, o jame gali būti reiškiamos neigiamos emocijos ir pan. Tai puikiai pritraukia žaidėjus – skaitytojus, kurie tapatina save su herojais. Parduota daugiau nei 40 tūkst.

• „Obsidian Entertainment“. Jei „Double Fine“ sumaniai įtraukė visus norinčius į žaidimo kūrimą, „Obsidian“ suteikė galimybę žaidėjams tapti komandos dalimi. Nuolatiniai atnaujinimai, gerbėjų forumai, intensyvus grįžtamasis ryšys sukūrė stiprų tikėjimą ir mitą, kad žaidimą iš tiesų kuria minia.

• „Supercell“. Gali būti sudėtinga pripažinti klaidas, iš jų mokytis, ir judėti toliau. Būtent tai pasiūlė ši suomių bendrovė, supratusi, kad dabartinė jų sukurta žaidimų platforma nėra pakankamai sėkminga. Naujai sukurtų žaidimų „Hay Day“ ir „Clash of Clans“ metodas „švęsti klaidas” pasirodė sėkmingas ir pritraukė daug gerbėjų.

• „Telltale games“. Kompanija sėkmingai atgaivino nuotykinius žaidimus. Jiems ne tik pavyko sukurti įdomų scenarijų ir pasakojimą, bet ir visuotinai pripažintus geriausius personažus. Charakteriai buvę „aukščiausios klasės ir ypatingai prasmingi”, todėl kompanija sulaukė plojimų šiais metais.

• „That game company“. Šiemet bendrovė turėjo finansinių sunkumų, tačiau sutelkė bendras jėgas su „Sony“ ir išleido žaidimą „Journey“, kuris puikiai pavyko. Kompanija planuoja paleisti MMO žaidimus internete (angl. massive multiplayer online), už tai ir patenka į perspektyviausiųjų dešimtuką.

• „Ubisoft Montreal“. Vietoj kartais nenuspėjamų inovacijų ar rizikingų sprendimų, „Ubisoft Montreal“ ramiai kuria didelius, gražius žaidimus, juos sėkmingai parduoda, ir teigia žinantys, ko reikia pirkėjui. Kompanija išlaiko stabilias žaidimų kainas, o perkantiems suteikia ne tik džiaugsmą žaisti, bet ir nematomą dalyką – pagarbą pirkėjui, kuri puikiai pritraukia klientus.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Dantis bus galima valytis be rankų

Elektroninis dantų šepetėlis „Amabrush“ veikia be rankų, jį tereikia įsikišti į burną. skaityti »

Kinijoje atidarytas Dirbtinio intelekto miestas

Hangzhou mieste įdiegta 90 inovatyvių projektų, veikiančių 15-os skirtingų dirbtinio intelekto sistemų pagrindu. skaityti »

Kaip ir kodėl naujosios technologijos skatina sportuoti?

Sporto populiarumo bangai vis dar augant, spėliojame, kas tam padarė įtaką. Vienas iš tai nulėmusių faktorių yra išmaniųjų technologijų tobulėjimas. skaityti »

Robotas išgelbėjo mergaitę nuo griūvančių lentynų

Permėje (Rusijoje) robotas išgelbėjo vaiką nuo griūvančių ant jo lentynų. skaityti »

Vilniuje lietuviai ir amerikiečiai filmuoja fantastinę dramą apie ateitį „001Lithium X“

Vilniuje prasidėjo bendros Lietuvos ir JAV gamybos vaidybinio filmo „001Lithium X“ filmavimo darbai. skaityti »

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų „Moby Mart“, kuri gali pati važinėti gatvėmis. skaityti »

Serveriai šildys vandenį privačiuose namuose

Olandijos bendrovė „Nerdalize“ siūlo panaudoti serverių gaminamą šilumos energiją šildyti vandeniui. skaityti »

Lietuvos gyventojai – aistringiausi serialų žiūrovai Baltijos šalyse

Duomenys rodo, kad 81 proc. apklaustųjų šalyje linkę žiūrėti net keletą mėgstamo serialo serijų iš eilės. skaityti »

Australiškas monetas puošia bananai su pižamomis

Ir kas tik nevaizduojama ant monetų! Pavyzdžiui – bananai su pižamomis! skaityti »

Slovėnijoje populiarėja skaitmeniniai antkapiai

Vienose Slovėnijos miesto Mariboro kapinėse pasirodė unikalus antkapis su didžiuliu jutikliniu ekranu, kuriame galima peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus. skaityti »