„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Publikuota: 2012 m. gruodžio 24 d. pirmadienis

Šaltinis: ucc.lt 

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva.

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

• „Cactus“. Daugelį metų Jonatan Cactus Soderstrom buvo bene gėdinga kompanija, tačiau šiemet jie oficialiai pradėjo veikti kartu su Dennis Wedin, žinomu dizaino specialistu. Taip gimė „Hotline Miami“, surrealiatyvus žaidimas pagal 80–uosius. „Soderstrom“ gerokai šoktelėjo į rinkos viršų. Puikus pavyzdys, kaip galima nesunkiai pasiekti prestižą.

• „Cygames“. Ne dažnai pasitaiko, kad visiškai naujas žaidimų žanras sėkmingai sprogtų, bet taip įvyko su „Tokijo Cygames“, jiems persikėlus į mobiliąją socialinę erdvę. Neišblėsus trumpalaikiam susižavėjimui, „Cygames“ nuveikė dar daugiau: sukūrė žaidimą „Rage of Baramut“, kuris sėkmingai debiutavo šių metų pradžioje „Android“ ir „iOS“ vakarų šalyse, ir dabar diktuoja kelią kitiems žaidimų gamintojams.

• „Double fine“. Remadamiesi „Crowdfunding“ (liet. minios finansavimas) modeliu, kompanija sugebėjo prikelti seną žaidimą ir sumušti pelno rekordus. „Double fine“ tiesiog pasirinko neįdomų ir nemadingą žaidimą, įtraukdami visus susidomėjusius į atkūrimo procesą. Žaidėjai galėjo reikšti nuomonę, balsuoti, kaip tobulinti žaidimą, kurti tolesnius žingsnius.

• „King.com“. Pastaraisiais metais kompanija orientavosi į naršyklinius kasdienius žaidimus, pavyzdžiui, dėlionės, tačiau tuomet pigiai sukūrė „iOS Bubble Witch Saga“, išpopuliarėjusią „Facebook“ ir mobiliuosiuose telefonuose. „Bubble Witch Saga“ nebuvo pirmasis žaidimas, kuriame svarbiausia yra burbulai ir taškai, tačiau jo veiksmingumą nulėmė puikus marketingas.

• „Christine Love“. Kartais žaidėjų kūrėjams tenka gerai pasukti galvas, norint sukurti įtraukiantį žaidimą. „Christine Love“ sukurtas žaidimas paremtas dienoraščio principu, interaktyvus, o jame gali būti reiškiamos neigiamos emocijos ir pan. Tai puikiai pritraukia žaidėjus – skaitytojus, kurie tapatina save su herojais. Parduota daugiau nei 40 tūkst.

• „Obsidian Entertainment“. Jei „Double Fine“ sumaniai įtraukė visus norinčius į žaidimo kūrimą, „Obsidian“ suteikė galimybę žaidėjams tapti komandos dalimi. Nuolatiniai atnaujinimai, gerbėjų forumai, intensyvus grįžtamasis ryšys sukūrė stiprų tikėjimą ir mitą, kad žaidimą iš tiesų kuria minia.

• „Supercell“. Gali būti sudėtinga pripažinti klaidas, iš jų mokytis, ir judėti toliau. Būtent tai pasiūlė ši suomių bendrovė, supratusi, kad dabartinė jų sukurta žaidimų platforma nėra pakankamai sėkminga. Naujai sukurtų žaidimų „Hay Day“ ir „Clash of Clans“ metodas „švęsti klaidas” pasirodė sėkmingas ir pritraukė daug gerbėjų.

• „Telltale games“. Kompanija sėkmingai atgaivino nuotykinius žaidimus. Jiems ne tik pavyko sukurti įdomų scenarijų ir pasakojimą, bet ir visuotinai pripažintus geriausius personažus. Charakteriai buvę „aukščiausios klasės ir ypatingai prasmingi”, todėl kompanija sulaukė plojimų šiais metais.

• „That game company“. Šiemet bendrovė turėjo finansinių sunkumų, tačiau sutelkė bendras jėgas su „Sony“ ir išleido žaidimą „Journey“, kuris puikiai pavyko. Kompanija planuoja paleisti MMO žaidimus internete (angl. massive multiplayer online), už tai ir patenka į perspektyviausiųjų dešimtuką.

• „Ubisoft Montreal“. Vietoj kartais nenuspėjamų inovacijų ar rizikingų sprendimų, „Ubisoft Montreal“ ramiai kuria didelius, gražius žaidimus, juos sėkmingai parduoda, ir teigia žinantys, ko reikia pirkėjui. Kompanija išlaiko stabilias žaidimų kainas, o perkantiems suteikia ne tik džiaugsmą žaisti, bet ir nematomą dalyką – pagarbą pirkėjui, kuri puikiai pritraukia klientus.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »