„ASHBURN International“ į elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo atnaujinimą investavo per 1 mln. eurų

Publikuota: 2018 m. balandžio 5 d. ketvirtadienis

Mokėjimo kortelių priėmimo ir lojalumo sistemų valdymo sprendimus diegianti „ASHBURN International“ 2017 m. pabaigoje baigė savo valdomo elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklo atnaujinimą Baltijos šalyse. Bendra investicijų suma viršijo 1 mln. eurų, iš viso buvo atnaujinta virš 4 tūkst. atskirai pastatomų ir su kasomis integruotų EKS.

„Baltijos šalyse veikiančių skaitytuvų tinklo atnaujinimą pradėjome 2016 m. pradžioje. Tai buvo kelių etapų projektas, kurį baigėme 2017 m. pabaigoje. Atnaujinimas buvo būtinas, kadangi nuo šių metų sausio 1 d. nustojo galioti senieji elektroninių kortelių skaitytuvų  PCI PTS 1.0 sertifikatai. Atnaujinimo metu klientams buvo įdiegti terminalai su aukštesnio lygio PCI PTS 3.0 saugumo standarto atitikimo sertifikatais“, – sako  „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius.

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius pabrėžia, kad nauji skaitytuvai yra prijungti ir prie bendrovės plėtojamos EKS tinklo valdymo platformos  „TransLink.iQ“, leidžiančios realiuoju laiku stebėti visų įrenginių darbą, atnaujinti jų nustatymus ir programinę įrangą.

„Ingenico“ elektroninius kortelių skaitytuvus Baltijos šalių rinkoje „ASHBURN International“ pradėjo diegti nuo 2008 m. Iš viso „ASHBURN International“ sukurta programinė įranga „TransLink.iQ“ įdiegta į beveik 20 tūkst. įrenginių visame pasaulyje. Šiuo metu bendrovė aktyviai veda derybas su verslo partneriais dėl dar daugiau nei 250 tūkst. EKS terminalų tinklo prijungimo prie  „TransLink.iQ“ platformos.

Šaltinis: ASHBURN International
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Baltijos šalių konferencijoje – diskusijos apie debesijos paslaugų įtaką verslui

Užsakomąsias ITT paslaugas „ProfIT“ teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ atstovai lankėsi tarptautinėje Baltijos šalių konferencijoje „Verslo transformacija – darbas debesyse“. skaityti »