Skaitmeniniai bankiniai sprendimai forume „Banks & Business Expo 2025”

Publikuota: 2025 m. balandžio 25 d. penktadienis

Balandžio 16–18 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyko vienas iš svarbiausių finansų sektoriaus renginių Centrinės Azijos regione – „Banks & Business Expo 2025“. Į jį susirinko daugiau nei 10 000 specialistų iš daugiau nei 30-ies šalių, per 100 įmonių.  Pranešimus skaitė 30 pranešėjų – finansinių ir skaitmeninių technologijų lyderių.

Renginį organizavo Uzbekistano Respublikos centrinis bankas, Uzbekistano bankų asociacija, „Uzexpocentre“ ir įmonės „Global Expo“ bei „Biz Network“. Pagrindinis forumo tikslas –   apibrėžti finansų industrijos plėtros kryptį regione, demonstruojant pažangias technologijas, keičiantis praktine patirtimi ir aptariant pagrindines sektoriaus tendencijas. Renginyje dalyvavo ir „Penki kontinentai“ grupės įmonės.

BS/2 gen. direktoriaus pavaduotojas strateginių krypčių plėtrai Kirillas Ovsiannikovas drauge su partneriu, „Kapitalbank“ Verslo techninės pagalbos skyriaus vadovu Denisu Kochajevu, forume skaitė pranešimą tema „Bankinio savitarnos sektoriaus evoliucija“, kurio metu pasidalijo praktine naujų bankinių sprendimų diegimo patirtimi Uzbekistano banke „Kapitalbank“.

Renginyje buvo pristatytas BS/2 sprendimas „Customer Journey Map & Analytics“ (CJM&A). Ši sistema padeda stebėti ir analizuoti visą kliento kelią naudojantis savitarnos įrenginiais, identifikuoti problemines vietas ir tobulinti sąveikos scenarijus.

Renginio lankytojai taip pat sužinojo ir apie  sprendimą „MobileControl.iQ“, kuris sudaro galimybę naudotis  bankomatu be tiesioginio kontakto, per išmanųjį telefoną. Bankomatas valdomas per mobiliąją programėlę, kuri atlieka asmeninės vartotojo sąsajos ir išorinio bankomato ekrano funkcijas.

„Kapitalbanko“ stende lankytojams buvo pademonstruotas naujas pirmaujančios pasaulyje savitarnos įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ išmaniojo bankomato „DN Series“ modelis.

Šiuolaikinis įrenginys yra daugiafunkcis: jame galima papildyti sąskaitą be kortelės, pasikeisti valiutą, įnešti pinigus, stebėti grynųjų poreikį ir kt.

Anot Kirillo Ovsiannikovo, bankomatas – jau seniai nėra vien grynųjų pinigų išdavimo įrenginys, tai vertingas daugiafunkcis banko ir jo klientų ryšio kanalas. Savitarnos įrenginiai – tai lanksčios intelektinės sistemos, kurios sudaro galimybę prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių ir formuoti naują klientų aptarnavimo standartą.

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavimas „Banks & Business Expo 2025“ forume pabrėžia įmonių strateginį vaidmenį plėtojant skaitmenines finansines paslaugas Centrinėje Azijoje. Įmonės planuoja ir toliau aktyviai diegti pažangius sprendimus, formuojančius naują bankinių paslaugų lygį.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha