Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »