Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Publikuota: 2017 m. rugpjūčio 10 d. ketvirtadienis

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas.  

Kaip teigia „Skynet“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova, uždaryti klientų aptarnavimo centrą nuspręsta atsižvelgus į tai, kad klientai dažniausiai už paslaugas labiau linkę atsiskaityti nuotoliniu būdu, o į aptarnavimo centrus užsuka vis rečiau.

„Skynet“ savo klientų ir visų, norinčių pasikonsultuoti, lauks kituose klientų aptarnavimo centruose. Čia yra galimybė už paslaugas atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele, taip pat išbandyti išmaniąją televiziją, sužinoti apie vykstančias įvairias akcijas ir pasiūlymus. Klientų aptarnavimo skyriai įsikūrę Kareivių g. 2, PC „IKI Šeškinė“, (Šeškinės g. 32), PC „Mada“ (Viršuliškių g. 40).

Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu internetas@skynet.lt, svetainėje www.skynet.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/skynetas.

„Skynet“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų bei pasirenkant patogiausią apmokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.skynet.lt“, svetainėje www.manogile.lt, e. sąskaita (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Kavos galia“ sušildė ir sugrąžino šypsenas (3)

„Penkių kontinentų“ kiemelyje jau antrą kartą šiais metais lankėsi Vilniaus Verkių mokyklos-daugiafunkcinio centro jaunuoliai. skaityti »

IT parko atidaryme „Penkių kontinentų“ grupės valdybos pirmininkas susitiko su Uzbekistano ministrais

2022 m. rugpjūčio 27 d. Uzbekistane, Taškente, vyko IT parko atidarymas, kuriame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas. skaityti »

Interviu su bankininku: Umid Chodžibekov karjeros „Ipak Yuli“ banke paslaptys

BS/2 Marketingo departamento vadovas pakalbino „Ipak Yuli“ Mažmeninės bankininkystės departamento vadovą. skaityti »

Azerbaidžano bankas ABB renkasi „Vynamic View“ (4)

BB bankomatuose bus įdiegta programinė įranga „Vynamic View“, skirta savitarnos įrenginių veiklai stebėti ir IT paslaugoms valdyti. skaityti »

„BS/2 Georgia“ tapo oficialiu Sakartvelo fiskalinių duomenų operatoriumi (2)

„BS/2 Georgia“ siūlo Sakartvelo rinkai mokėjimo kortelių skaitytuvus, kurie gali atlikti fiskalizavimo funkciją ir atstoti kasos aparatus. skaityti »

„Penki kontinentai“ meno galerijose – jaunimo socialinė akcija (2)

„Penkių kontinentų“ meno galerijose vyko jaunimo socialinė akcija „Protas, grožis, sveikata – mūsų ateities pradžia“. skaityti »

BS/2 tęsia bendradarbiavimą su „Halyk Bank“ (3)

BS/2 jau ne vienerius metus bendradarbiauja su stambiausiu Kazachstano banku „Halyk Bank“. skaityti »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (9)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (4)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »