Svorio metimas virtualioje realybėje

Publikuota: 2013 m. liepos 6 d. šeštadienis

Šaltinis: ucc.lt

Svorio netekimas kelia susirūpinimą beveik 36 proc. amerikiečių, kurie laikomi nutukusiais. Yra daug kliūčių, kurios gali trukdyti atsikratyti svorio. Sudėtinga lankyti reguliarias treniruotes, kai yra įsipareigojimai darbe ir namuose, vaikų priežiūra ir pan.

Naujame tyrime išleistame 2013 m. gegužės – birželio mėn. šią problemą mitybos ir elgesio mokymo žurnale, aptaria tyrėjai iš Kanzaso medicinos centro universiteto bei stengiasi ištirti alternatyvius svorio valdymo būdus, kurie pašalintų kai kurias iš ankščiau paminėtų kliūčių. Sprendimas kurį  jie tiria – virtuali realybė svorio metimui ir jo palaikymui.

Pažvelgus į dvidešimties antsvorio turinčių ir nutukusių asmenų rezultatus po 3 mėnesių naudojimo svorio netekimo programos, kas savaitę besilankiusių klinikoje ar pasitelkusių virtualią realybę, o tada dar 6 mėnesiams palaikiusių svorį, tyrėjai pateikė įdomius rezultatus. Debra Sullivan, pagrindinė tyrėja, teigia: „Nors mes nustatėme, kad svorio kritimas buvo daug didesnis įprastine programa, palyginti su virtualios realybės, tačiau svorio palaikymas buvo efektyvesnis virtualia realybe“.

Virtualios realybės svorio netekimo programos priežiūrai buvo naudojama „Second Life“ internetinės aplinkos programa, prieinama visuomenei. „Second Life“ dalyviai sukūrė virtualius pareiškimus apie save, vadinamus avatarais, jie gali bendrauti su kitais avatarais ir naršyti virtualiame „Second Life“ pasaulyje. Balso ryšys yra pasiekiamas per ausines, kurios leidžia asmenims bendrauti tarpusavyje bei grupėse. Švietimas ir mokymas vyksta „saloje“, kurią suteikia „Second Life“ ir numato ribotą grupės priėjimą mitybos bei švietimo ir mokymo srityje.

Dr. Sullivan tegia, kad asmenys, kurie nori dalyvauti realaus gyvenimo scenarijuose be realaus gyvenimo pasekmių gali naudotis virtualia realybe. Pavyzdžiui, dalyviai gali praktikuoti patiekalų planavimą, apsipirkimą ir mitybos kontrolę, valgant restoranuose ir atostogų vakarėliuose daug didesniu mastu pasitelkiant „Second Life“, palyginti su riboto laiko susitikimu klinikoje. Virtuali realybė netgi gali labiau pasitarnauti norint stebėti asmenis, baigusius svorio netekimo programas.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Sukurk savo klasę kaip vaizdo žaidimą

Žaidimizacija ir žaidimu pagrįstas mokymas yra skirtingi dalykai – pirmuoju atveju yra naudojami mokinius įtraukiantys metodai, tam tikri elementai, o antruoju atveju yra iš tikrųjų naudojami vaizdo žaidimai kaip mokomoji medžiaga. Dabar vaizdo žaidimai gali pasiūlyti labai daug... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »